pondělí 2. dubna 2018

TVOŘENÍ A JSME PŘIPRAVENI!


Dnešní počasí vážně nenahrávalo žádnému pobytu venku.
Tak jsme se pustily do tvoření.
Já a moje holčičky....
vnučky moje nejmilejší..
Nejdříve jsme si vyrobily zaječí svícínky.



 až e krásně svítí...



Jak zabavit a nezlobit..
Anička s Emičkou dělaly sáčky pro  hodovníky.
Taková velikonoční překvapení.
kam jsme daly kdeco.
Většinou ale sladkosti,
občas nějaký náramek z korálků, odznak apod.
Anička to i napsala,
je to už šikulka



 toto je Emiččino překvapení


a ještě jedno,
které děda říkal,
zda nemáme odložit na Milkuláše a čerta:o)


Musím říct, že to šlo holčičkám hezky od ruky.
Respektive měly to hotové natotata:o)
a co dál?
Obarvily jsme vajíčka..
v cibuli a v červené řepě.
no nic moc..
:o)
ale za mě dobrý!
:o)


Připravily jsme všechno, co tu pro hodovníky máme




a k tomu jsem umotala dalších pár zajíčků..


jsme připraveni:o)
Venku sněží...takže taky možná nikdo nedorazí!
Anička s Emičkou se rozhodly, že letos poprvé půjdou hodovat.
Samy!
Jsem zvědavá, zda jim to nasazení vydrží i ráno!
:o)


K snídani je už taky připraven nový mazanec..
Beránek už je sněden:o))))


A ještě se musím pochlubit.
jak psala Zdenička,
chytne mě medvědí mánie.
Je to tady!
Dodělala jsem dnes Emičky růžového medvěda.
Ještě nemají očka a čumáčky,
takže pojedou se mnou domů.
Pořádně se s nima pomazlím a nafotím:o)).
..
Ještě jim chybí spousta detailů,
ale už teď je zbožňuju!
...
Manželovi udělám hnědého:o)


Už teď to jsou kámoši jak hrom:o).
Aranžmá je jen nahodilé.o)).
Právě zírám, kam ji ten nemrava asi sahá:o).
Budu si na ně muset dát pozor!
...
Užijte si pěkně Velikonoční pondělí
a nechte se pořádně vyšlehat,
ať jste po celý rok zdravé!!
Já podstoupím před pomlázku statečně a ráda:o))
....
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.