pátek 13. dubna 2018

NÁJEZD

Po včerejším výletu do sekáče
jsem skoro nespala:o).
Tolik krás tam ještě zůstalo.
No, co myslíte?
Podnikla jsem nový nájezd..
Při pomyšlení,
že ty ceny jsou stále tak nízké,
prostě nešlo odolat.
..
Nakoupila jsem zase báječně.
Mezi jinými věcmi
i malé dárečky,
které jistě někoho potěší.
..

tohoto dřevěného krasavce mám pro kamarády na chalupě,
kteří jich mají již velkou sbírku..

 veliký podélný tác se určitě bude hodit...


vím, nejsou a ještě dlouho nebudou Vánoce,
ale tento květináč úplně lákal ke koupi
a rozhodně se v něm bude vyjímat nějaká vánoční dekorace.
Zatím bude odpočívat:o).


Pinocchio
dřevěný panáček
se mi moc líbil.
I jeho cena.


dřevěný bubínek na vyšívání 
určitě využiju na nějaký lapač snů


a další srdce do mé sbírky



květináč, korýtko na květinky


a další korýtko na osázení


rámeček


keramické dózy s dřevěnými víčky



ty jsou úplně nové a cena je o moc příznivější než v obchodě..


a pak ještě věnec.
Úplně obyčejný,
ale vlastně dokonalý.




i Pinocchiovi to v něm sluší


Vím, už ani Velikonoce nejsou,
ale tito malí ušáci po 5 korunách se mi moc líbili.


Pak jsem ještě nakoupila 12 malých talířků,
které se mi budou moc hodit na chalupě na zákusky.
Jsou prostě čistě chalupové..
Určitě bude příležitost je s nějakou dobrotou vyfotit.
Taktéž stál jeden 5 korun.
Celý nákup do pětistovky..
Ještěže slevy zítra v poledne končí.
Byt není nafukovací!
Bohužel
:o)
...
Mějte krásný večer
a přeji pěkný začátek víkendu.
/Nám začal deštivě./
..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.