úterý 27. listopadu 2018

ADVENŤÁK

aneb adventní kalendář...
Každý ví, oč běží...
Já viděla na Pinterestu moc hezký,
a tak jsem začala tvořit.
Kdyby jeden..hned 30 advenťáků:o))..
Z toho 24 pro moje školní děti, 
1 pro vnučky,1 pro mou asistentku, která mi pomáhala s barvením
a zbytek na prodej..




I prvňáčci se zapojili do tvoření na jarmark.
Naši sněhuláčci.





a pak ještě další moje tvoření..
věnce z ledového království.
Jsou to vločky a hvězdičky nalepené na drátěném základě.



 a ještě další fotky našich výrobků.
Původně jsem si myslela, že bude málo větví a teď mám ještě 3 pytle.
Tak ještě zítra budu vázat a vázat:o)

Na jarmarku si přijdou na své i mlsouni.
Tak jako každý rok nějaké dobroty.


 svícen vánoční




Člověk musí konstatovat jen staré rčení..
zlaté české ručičky..
i slověnské:o),
protože poslední nádherné věnce dělala Péťa,
která pochází ze Slovenska.

Já dnešní večer strávila nad posledními skřítky 
a          ve
 společnosti sobíků..
Určitě nafotím a ukážu..
Kdybych nebyla učitelka,
tak bych určitě chtěla mít obchod s absolutně nepotřebnými,
ale krásnými věcmi..
Mějte krásnou noc,
prima středu 
a užívejte!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.