pondělí 12. listopadu 2018

POŘÁD SE NĚCO DĚJE

Přeji krásný pondělní podvečer..
stále jsem doma bez počítače, 
ale musím napsat, že nyní před vánočním jarmarkem je stále co dělat. 
Škoda jen, že nemůžu zatím vkládat příspěvky s fotkami,
protože vše, co dělám si i fotím 
a neochudím vás:o).
Dnes jsem zůstala v práci a budu tu až do 6 hodin. 
Tady na zámku má totiž od 6 hodin koncert Eva Pilarová
a já slíbila mamce, že s ní určitě půjdu.
Docela se těším, 
myslím, že to bude krásný večer.
Co je u mne nového?
Vlastně se toho zase tak moc neděje.
Moji prvňáčci jsou docela fajn
a ač kolem nich během dopoledne ujdu skoro 10 000 kroků,
ohnu nesčetněkrát záda,
několikrát se s nimi svalím na koberec
a taky se při rozcvičce protáhnu,
tak to docela zvládám:o).
Co nezvládám, tak to domácnost, 
která se tak jako každý rok před jarmarkem proměnila 
v dílnu. ( Tak tomu říkám já:o)),
manžel to nazývá příšerným slovem - bordel! :o))
S milým úsměvem mu říkám, že 1. prosince opravdu uklidím!
Naštěstí se k nám žádná návštěva nechystá, abych musela uklízet dříve.
Květinové pondělky držím stále.
Můj stůl už začaly zdobit listopady,
na chalupě ještě dokvétající jiřiny. 
..
Co se týká našeho školního jarmarku,
tak jsem asi vážně cvok. 
Myslím, že mi ani letos nebude stačit stánek..
A to v hlavě nosím ještě snad tisíc nápadů!
Musím opět konstatovat,
že ten Pinterest,
na kterém jsem závislá, mi byl čert dlužen.
...
Jinak jsem objevila krásné inspirační kartičky od Lucie Ernestové
a každý den spolu s dětmi jednu novou poodkrýváme.
Je to super!
Vždycky si říkám,
kdyby alespoň kousíček z toho všeho, co si povídáme, v nich zůstalo napořád,
tak by to nebylo vůbec marné!
..
Půjdu se hodit do gala
a Vy se mějte krásně. 
Mám vás ráda a čtu vás!
Vaše 
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.