středa 21. listopadu 2018

PRVNÍ VÁNOČNÍ SKŘÍTEK

Dlouho jsem skřítkovskému šití odolávala,
ale letos jsem si řekla, že jdu do toho.
Našla jsem vlněnou sukni,
kterou jsem obětovala
a  z ní vznikl základ pro 6 skřítků.
Včera jsem si ušila základy
a dneska jsem se do jednoho pustila.
Jak to dopadlo?
Ještě má své mouchy,
ale myslím, že to vychytám:o)







Skřítek je velký asi 30 centimetrů.
Určitě budu pokračovat 
a dodělám jich  všech šest.
Jeden si určitě najde i místo u mě doma:o).
Mějte krásnou noc
a užijte si čtvrtek.
My se celá škola " hodíme zítra do gala".
Připojili jsme se k projektu Hrdé školy
a zítra máme SUIT UP den.
Budeme nejen krásně oblečení, ale i k sobě ohleduplní a galantní.
Těším se. 
Celou akci mám navíc spojenou se slavnostním předáváním slabikářů.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.