pondělí 19. listopadu 2018

RECYKLACE A JINÉ..

aneb jak se zbavit starých lyží.
Jak víte náš školní jarmark se blíží 
a už jste možná zjistili,
že já nejsem normální.
V hlavě, tak jako každý rok,
se mi honí neskutečně nápadů, co všechno vyrobit.
Každoročně taky všechny své nápady nestačím realizovat
a další rok už jsou zase nápady nové.
Dnes jsem zrecyklovala lyže.
Ještě budou dozdobené větvemi a velkou mašlí,
ale to až příští týden,
aby to neopadalo dříve 
než se stihnou prodat.
Jestli si je tedy někdo koupí.
Třeba je někdo takový blázen jako já 
a budou se mu líbit. 






hvězda z březové kůry





a ještě jeden věneček z příze Mink




to abych nemusela dělat tolik medvědů:o)
/ já nemusím.../

ještě jim chybí očička 
Koukám jak nedbám na kvalitu focení,
taky jsem ty lejstra pod nimi mohla dát pryč..
jenže to jsem celá já :o)
Ostatně pár papírů se v mém bytě nyní úplně ztratí:o))

Mějte krásný pondělní večer.
No vidíte,
já úplně zapomněla na mé dnešní květinové pondělí.
Kytku jsem si nekoupila proto,
že manžel mi ani v obchodě nezastavil 
se slovy, že nám jídlo zbylo z chalupy.
Ostatně měl pravdu 
( jako vždycky:o)).
..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.