pátek 31. května 2019

ZA HUMNY

není drak
a ani to není pohádka,
i když to tak trochu jako v pohádce vypadá!
Velký hrad
a malé lanové centrum pro děti.
Je fajn, když dospělí myslí i na děti..
Na koupališti v Kosmonosích vyrostlo krásné místo,
kde si mohou děti hrát. 
My jsme se tam včera vypravili
a doslova se plnila slova:
"Kdo si hraje, nezlobí.."
...
překonávání přírodních překážek,
to je podle mne v dnešní době to,
co nejvíc děti potřebují..
Tak jako já, když jsem jako dítě lezla po stromech,
skákala z pařezu na pařez,
zažívala dobrodružství na vesnici
a doma občas zalhala, z čeho jsem odřená
nebo od čeho mám modřiny.
A že jich bylo.
Tehdy jsme my holky byly jako kluci,
rozhodně jsme se jim chtěly vyrovnat..
venku..
Doma jsem byla holčičkou se vším všudy.
Však už jsem psala,
jak jsem milovala panenky..
Ta odřená kolena,
kdy jsem si loupala strupy
a ona se moc nehojila,
žlutý penicilinový prášek,
kterým mi je mamka zasypávala,
abych neměla jizvy...
Tak to všechno jsou moje vzpomínky..
...
Jsem ráda, že jsou místa,
kde si děti můžou ještě hrát
...
Byl to prima tělocvik..
a naštěstí jsem žádné koleno ošetřovat nemusela..
...








….
Kromě příjemně prožitých dvou hodin s dětmi dopoledne
jsem měla ještě hezký zážitek odpoledne..
Naše škola se připojila k charitativní akci
a kdo chtěl,
tak mohl odpoledne v parku běhat pro malého Tadeáška.
Každý ohodnotil cenu svého kolečka
a přispěl nějakou částkou.
Celkem se uběhlo 1780 koleček
a vybrala se nádherná částka 30 000,- korun.
Každý kdo běžel, má srdce na pravém místě
a děti běhaly jako o život :o).
Já si zapomněla tenisky
a měla dvě těžké tašky,
které jsem nehodlala odložit,
protože jsem v nich měla poměrně vysoký obnos peněz,
navíc ne mých.
Přesto jsem běžela 
a kolegyně, která mě doběhla,
mě přirovnala k ženě v běhu...
Jojo, někdy si to budu muset zopakovat,
vezmu si pořádné boty
a tašky asi taky odložím..
Na maraton to nevidím,
ale něco na tom běhu je:o)..
..
Byl skoro horký letní den
a celý svět se smál....
( to asi- že mě viděl běžet - musel to být pohled k popukání :o))..)
….
Růžová nálada mě neopouští,
jsem pořád na dobré vlně..
S dětmi nacvičujeme na pasování čtenářů
a stále si zpíváme..
Mně pořád v hlavě rezonuje Svěrákovská písnička..
"Na vzduchu, na vzduchu,
můžem zpívat ejchuchu.."
...

Přeji Vám krásný víkend
a každému alespoň malé ejchuchu..
Inka
,💓

4 komentáře:

  1. Venkovní tělocvična je vždycky nej...a ještě vás hřeje u srdce ten dobrý pocit, udělat pro někoho něco užitečného.
    Přeji krásný poslední pracovní měsíc. U nás je strašný frmol, nestíhám vůbec nic.Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné hřiště - tam se děti určitě parádně vyřádily.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu ejchuchu!
    Parádní řádění!
    Inko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taková místa pro děti jsou fajn.
    Napsala jsi vše tak hezky, vesele, sluníčkově.
    Hezký víkend, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.