neděle 4. srpna 2019

METLA LIDSTVA

 alkohol
Musím napsat, že v mé rodině není prohibice
a já, ač alkohol běžně nepiju,
tak se dokážu v létě podřídit.
Drinky nějak k létu patří.
Pak mám po zbytek roku skoro půst :o),
protože manžel také nijak nepije
a když si spolu otevřeme lahvinku vína,
tak je to skoro svátek.
...
Proč tedy tento příspěvek?
Měla jsem možnost navštívit prodejnu ABC
a tolik alkoholu jsem popravdě ještě snad neviděla.
Jako učitelka bych v ABC spíš čekala učební pomůcky,
ale není tomu tak!
,,,
V ABC  
se mi líbí !
Nejen prodejna, ale i ten alkohol.
Teď nemyslím na obsah,
ale jeho balení.
Kdybych se nestyděla,
tak bych fotila jednu lahev za druhou,,
protože některé vypadaly opravdu nádherně.
Tolik krásných lahví.
Některé jsem nafotila,
ač mě jich zaujalo mnohem víc.
Ovšem nechtěla jsem vypadat jak notorik,
co se s těmi lahvemi pomalu mazlí.
...
Mé myšlenky u těch lahví vrátily vzpomínku do dětství.
Moje mamka totiž kdysi sbírala malé miniatury alkoholových lahviček,
ale jejich obsah jsme nikdy neochutnali.
Ani nevím,
co se s nimi stalo.
Plný bar malých "zakázaných" lahviček . ta vzpomínka mi zůstala.
....
Tak kdo chce se může do ABC podívat ..
Mají tu i českou becherovku,
jen u nás je levnější.




 I manželovi se některé lahve moc líbily.









kromě lahví tu najdete i nepřeberné množství plechovek od piva
i to naše plzeňské

 Můžete tu koupit i různé džusy a vše, co se dá do míchaných nápojů vmíchat.
Zaujal mě kokosový ořech s uzávěrem.

některé  plechovky byly uměleckými díly



 Zajímalo by mě,
jak člověk vypadá po tomto pití.
Název tomu snad nenapovídá,
že by proto měl ten slon chobot dolů ?
:o))




U nás je pravda ve víně,
tady ji mají ve vodce.








 Kdybych na to měla,
tak by se ze mě asi stal taky sběratel..
pár skvostů bych si odvezla domů,
což vlastně nejde..
Tak nic!






 tento rum se musí pít asi jen na chatě:o)
      
K alkoholu asi nezbytně patří doutníky
a protože Kuba není daleko od Floridy
jsou asi vždy kubánské doutníky k mání!



A tady už vidíte výsledek 
dnešního lovu v ABC. 

AŤ ŽIJE LÉTO!
 A NA ZDRAVÍ 
VÁM VŠEM!
Inka
💖

4 komentáře:

  1. No už jsem se bála, že jste odešli s prázdnou :o)
    Inko, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna lahev hezčí než druhá :-). Asi bych si taky něco odnesla, ale spíš kvůli tomu obalu :-).
    Zdravím a přeji hezkou neděli, tam za tou velkou louží!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Na zdraví Inko i tam k vám. Lahvinky jsou to velmi zajímavé, ale já mám ráda naše moravské víno, takže by mne tyhle nápoje nechávaly chladnou :o))). Avšak můj muž! Ten rád ochutnává dobré pití. Musím mu tvoje fotky ukázat.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. To se vám budou míchat letní drinky....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.