středa 14. srpna 2019

SOUKROMÁ DETEKTIVNÍ KANCELÁŘ

aneb říkejte mi důvěrně 
Sherlocku Holmesi
:o)!
V sobotu ráno jsme vyletěli z Ameriky
a v neděli v poledne jsme dorazili 
na letiště do Prahy.
Pravda musíme počítat o 6 hodin
za časové pásmo zpátky,
ale i tak být 18 hodin na cestě
dá celkem zabrat.
Pokud ještě navíc cestujete
jako Homolkovi :o).
Já, manžel, dcera s manželem,
dvě vnučky
a manželova mamka.
Jen uhlídat se pohromadě dá zabrat,
natož uhlídat naše věci.
Zvládli jsme to 
a do Prahy jsme dorazili 
všichni a se vším.
Pasovkou jsme já, mamka a manžel 
celkem rychle prošli
a už jsme čekali na kufry.
7 velkých kufrů,
většina s označení heavy
( z nás musí mít ti letištní dělníci radost! :o(..)
Kufry dorazily,
manžel je naskládal na vozíky
a čekali jsme na naši omladinu.
Trvalo jim to děsně dlouho!
To proto, že se Anička pozvracela
a kromě obsahu dceřiny kabelky,
která se jí do toho prý vysypala,
tak pozvracela i Emiččin pas
a Emička prý řvala jako želva,
že už ten pas nechce
a že jí smrdí..
No a když dorazili,
tak jsme všichni radostně 
třemi auty odjeli domů.
Já si chtěla doma odpočinout 
dříve než pojedeme na chalupu,
protože manžel odmítl spát v přehřátém bytě.
...
Jenže...
do toho volala dcera,
úplně vyřízená,
že rozdělali kufr,
který vypadal přesně jako jejich, 
ale obsah není jejich 
a ani nikde není cedulka čí je.
Kromě cedulky heavy,
to bylo asi jediné společné.
...
Co teď?
Mami, dělej něco..
..Telefon na reklamace na Ruzyň 
 s očekáváním,
že tam zůstal ten náš
a nějký chudák šílí,
že nemá svůj.
...
Bohužel!
Nikdo nešílí a kufr tam není!
Došlo k záměně
a kufr si někdo odvezl.
Kdo ho sebral z pásu jako první se neví.
My, oni???
To už nemá cenu řešit.
...
Víme číslo kufru,
neznáme však majitele
a ani na aerolinkách nemají tuto informaci.
Co dál?
Nechávám kontakt na sebe 
a doufám, 
že brzy ten někdo zjistí,
že nemá svůj kufr.
...
Telefon:
Volá zoufalá dcera!
" Mami, našli jsme na lístku jméno
Lidyu Lavrentovich..
Proboha, je to nějaká cizinka, co když letěla pryč?
….
Telefonuji zpátky na Ruzyň,
začínám zjišťovat,
zda někdo tohoto jména ten den odletěl ještě dál.
Naštěstí mi oznamují,
že ne.
Tak je ještě někde v Česku
nebo jel někam daleko autem, vlakem?
Kdoví!
...
Pak mě napadl facebook, co když???
Zadávám jméno 
a Lidya nikde.
Našla jsem Katerinu a další
a nakonec na mě vyskočil Lubomir téhož jména.
Bydliště New York.
Tak jsem to riskla.
Svou nedokonalou psací angličtinou jsem sesmolila
zprávu tohoto obsahu.
Neznáte náhodou tuto paní jménem...,
která letěla dnes do Prahy a vyměnila si zavazadlo s mou dcerou?
Pokud ano, volejte na reklamace
a ´přidala jsem telefonní číslo.
….
Asi za 10 minut mi volají z reklamací v Praze.
Paní objevena, je z Ukrajiny
a odlétá domů až zítra
a kufr doveze na letiště
nebo - dostávám telefonní číslo do Ameriky,
mám zavolat a domluvit si,
kde si to předáme.
Volím cestu výměny na letišti.
Zeťák naloží cizí zavazadlo 
a odváží ho zpět do Prahy,
kde na letišti proběhla výměna.
Paní ani netušila,
že vlastní cizí kufr,
kdyby jí to její syn nedal vědět.
..
Takže kdybyste někdo náhodou potřeboval něco zjistit,
někoho sehnat,
tak právě zakládám 
novou 
soukromou detektivní kancelář.
Přivýdělek k učitelskému platu se vždycky hodí!
:o)).
Mějte se moc krásně 
a radši se hlídejte 
a i všechno kolem sebe.
Člověk nikdy neví...
A hlavně:
NIKDY NEZTRÁCEJTE HLAVU A NADĚJI!!!!!
Vaše
Inka
💓

9 komentářů:

  1. To je jako z detektivního filmu. Hlavně, že vše dobře dopadlo.
    Nám přiletěl jeden kufr totálně zničený a teď se zatím bezvýsledně domáháme náhrady.

    OdpovědětVymazat
  2. No, tohle je pro mě trochu černá můra! Kdyby náhodou, budu ti psát, Inko :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku, to bylo napínavé. Hlavně, že vše dobře dopadlo a ty máš jedničku s velikánskou hvězdičkou Inko!!
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, naštěstí vše dobře dopadlo. U vás je vždy nějaká specialita, četla jsem s napětím.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, ty jsi fakt detektiv!! Hlavně, že se kufr našel.

    OdpovědětVymazat
  6. Jste nejlepší očko👍 na světě.Mějte se krásně.JP

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní15/8/19 13:22

    Je to zajímavý,že máme i ty dospělý děti "rozmazlený",že,když je problém,hned volají mamince,protože si jakoby neví rady. Připadne mně to spíš jako pohodlnost. Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní15/8/19 14:17

    Sherlock byl vždycky super, takže pochvala před nastoupenou domácí jednotkou !! Mějte se všichni fajn !! Šá

    OdpovědětVymazat
  9. Teda masakr....úplně jsem měla staženej žaludek, jako by se to stalo mně.Ještěže máte takovou detektivní kancelář, ufff to se mi ulevilo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.