úterý 21. února 2023

GIVEAWAY A SPOUSTA ZÁŽITKŮ

 Hned na začátku chci napsat, že máte ještě do pátku šanci

účastnit se mojí malé soutěže o 5 klíčenek.

V pátek budu losovat :o)!

GIVEAWAY



A co je u mě nového?
Co se stalo za celý týden?
Tak především půlka mé rodiny onemocněla..
covid..
Nevynechalo to ani malou Ellie,
je mi jich fakt líto..
I ve škole je spousta nemocných,
hlavně učitelů a tak není o suplování nouze.
I děti z mé třídy mají covid 
a já se fakt bojím,
abych to zase nechytla,
tak jako vloni v únoru.
Tentokrát by mě to fakt naštvalo,
protože nám od víkendu začínají jarňáky 
a my se chystáme za sluníčkem. 
Moc, moc se těším!
...

V pátek jsme měli opět rande..

tentokrát jsme navštívili restauraci Asie.

Kdysi velmi vyhlášenou čínskou restauraci,

kam se sjížděli lidé z široka, daleka.


..

Přišlo mi jakoby se zde zastavil čas..

Je to tu dá se říct stále stejné..

Vzpomínám, jak jsme sem jezdili ještě kdysi s mojí mamkou a taťkou..

Pracoval tu tehdy můj bráška.





....

Jídlo je tu pořád chutné 

a nevím proč, ale už léta si tu pochutnávám na kuřeti Tabasco.

Je to tak pikantní, že se mi vždycky spustí rýma:o),

přesto, když si mám něco vybrat,

tak je to pro mě jasná volba.



....

Moje hodnocení:

obsluha rychlá

Polední menu - zlevněné - 2/3 porce s čínským salátem..

cenově velmi výhodné..

Pití nám donesli velmi rychle..

.....

Tato restaurace není velká,

proto co se týče doby trvání než přinesou jídlo,

je velmi příjemná.

Za pouhých 15 minut jsme měli jídlo na stole.

Prostírání stolu klasika jako ze " sedmdesátek",

vše ale čisté a upravené...

Talíře na kterých přinesli jídlo, 

 už mají své dobré časy za sebou..

Ohlodal je zub času a obrousila myčka..

Přesto u mě vzplála nostalgie 

a vzpomínala jsem, že takové tu bývaly i kdysi..

Tabasco opravdu nezklamalo 

a po chvilce jsem vytahovala kapesník

neb kuchař opravdu nešetřil a mně se spustila rýma.

Není nad to si u jídla pročistit nos..

/ to je ironie/, ale přesto vím,

že příště udělám to samé..

Když mě to Tabasco tááááák moc chutná.

....

2/3 porce byla tak vydatná, že jsem měla k prasknutí nacpaný pupík..

...

Tak a teď  ještě zkontrolovat WC.

Tak to byl asi úplně nejslabší článek..

Tady je snad taky původní záchod z těch sedmdesátek..

Takže pokud vás nic nenutí

navštívit tuto místnost,

tak doporučuji vydržet až domů 

a nekazit si dojem..

...



Na focení WC jsem nenašla odvahu..:o)

Jsem zvědavá, kam nás příště nohy donesou..
...
A co se ještě minulý týden stalo?
Na to bych málem zapomněla..
Ve čtvrtek jsme měli na škole 
DEN ŠÍLENÝCH ÚČESŮ..
Musím napsat, že já byla šílená šíleně..
O to vás nemůžu připravit...
Ať se taky nasmějete...
Někdo řekl, že jsem jak kouzelná babička,
jiný, že čarodějnice ( moje dcera!)
a vnučka mě nazvala Margaret ze Simpsonů..
Mimochodem:- starší vnučka se za mě styděla,
mladší  na mě byla pyšná :o)
Obě chodí k nám na školu..chudinky:o)


plná hlava motýlů a taky stromek, který to všechno držel pohromadě :o)


A tady v celé kráse s kolegou..
taky to byl fešák:o)..
Tu fotku vám snad musím i zvětšit:o))


A ještě přidávám jednu fotku..
tak tenhle účes fakt neměl chybu..

takové krásné vrabčí hnízdo!
..
Musím napsat, že některé účesy byly opravdu famózní..
...
Určitě se toho ještě minulý týden stalo hodně..
např. byla jsem porota v recitační soutěži..
stěhovala jsem v sobotu byt v Praze
a v neděli plánovala s rodinkou prázdninovou cestu do Ameriky..
...
Prostě pořád se něco děje...
jo, taky mi asi 20 x v týdnu fibrilovalo srdce..
naštěstí si dalo pokaždé říct a bylo to jen chvíli..
Kéž by mi ho v IKEMu pomohli opravit..
...
Tak a teď už opravdu konec..
Je devět minut po dvanácté
a ráno vstávám..
Hotová noční můra nebo sova?
...
Mějte krásný týden a užívejte..
...
Jo zapomněla jsem na pondělní kytku..
tak to už fakt nedám..
příště..
..
Inka
💓

12 komentářů:

  1. Inko, já se tvému srdce asi ani nedivím - žiješ na plno a ono ti dává najevo - zpomal!!! Jo, na rady, to jsem kádr, naštěstí to manžel nečte :o)
    Účesy famozní, děkuji za další recenzi na jídlo!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní21/2/23 08:25

    Inko, parádní účes. Přeji krásný týden a prosím zpomal.... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  3. Den šílených účesů musel být parádní - už jenom ten Tvůj účes.
    Ráda jsem si přečetla recenzi vašeho asijského rande.
    A...šetři se !
    Měj klidné dny!
    Hanka
    P.s.
    Vůbec nechápu, jak se stalo, že můj blog ve Tvém odkazu Kam ráda nakukuji
    není můj a ukazují se tam články. A i u některých dalších to tak je.
    Prostě divné !

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, to jsou super akce ve škole... krásný účes, já bych byla pyšná! ☺Hlavně na sebe opatrně! ☺ Opatruj se a krásné jarní prázdniny! ☺ Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní21/2/23 20:10

    Lezarts

    Být školou povinná, tak bych chtěla chodit do té vaší:)
    Účesy jsou moc povedené!
    Než si objednán v restauraci, jdu nejdříve omrknout w.c. To je často nejlepší indikátor, jak to asi vypadá v kuchyni:)

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, zdravím a přeju ať se ti covid vyhne, jarňáky vyjdou a srdíčko nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, mně se náhodou tvůj účes líbí. Ať jsi zdravá!

    OdpovědětVymazat
  8. Prima akce šílených účesů, ten tvůj se mi líbí moc!
    Těším se na další ochutnávku restaurací, které s mužem navštívíte, ještě, že jsem po obědě. Mám také ráda ostřejší jídla a vždy musím mít také kapesník po ruce :-)))). Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  9. Účesová akce nemá chybu. To za nás nebývalo. Přeji vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní23/2/23 18:01

    Dokonalé počteníčko, které mi zlepšilo náladu. Jen to srdíčko by se mohlo zklidnit. Ale určo Vám ho krásně opraví. Účesy božííí, pozdravujte kolegu, ten jeho účes mě fakt "dostal". A váš účes je dokonalost sama. Jste super učitelé. Děti se tedy mají. To za nás kdysi bylo naprosto nemyslitelné. Tleskám a zdravím moc. Lu z Moravy P.S. A užijte si prázdniny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  11. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat
  12. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.