středa 1. února 2023

JAK JSEM SKLIDILA POTLESK

 Včera jsem byla u kadeřnice.

To není nic neobvyklého,

protože chodím každé dva měsíce..

Většinou mě Miluška přibarví, malinko ostříhá

a já přicházím v hodně podobném stavu jako jsem tam šla..

Velká změna to nikdy moc není.

Včera mi Miluška říká,

že to mám dost dožluta

a že mi to trochu víc zesvětlí..

Konstatuji, že dnes to poznaly všichni!

A za co jsem sklidila potlesk?

Někdo z dětí řekl, že mám barvu jak prezident generál Pavel.

To bylo radosti..prý budu odteď generálka :o)!

Ano, budu velet :o)!


Pro někoho generál, já si tak trochu připadám jako stoletá :o)!
Ať žijou šediny :o)..
Přeji krásný zbytek týdne..
Inka
💓
PS: už se zase blíží víkend ..:o)










11 komentářů:

  1. Anonymní1/2/23 21:07

    Náhodou se mi to moc líbí. Jsi stále kočka i po návštěvě kadeřnice)))
    Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/2/23 00:20

    Juuuuj, teď jsem zjistila, že jste zase "tady". A s chutí jsem si početla Vaše nové příspěvky a krásně jsem se pobavila. Díky za to. Přeji hodně zdraví, ať Vám v IKEMu pěkně opraví srdíčko, abyste zase měla hodně elánu nejen na vnučky, ale i na nás. Mějte se krásně. A sluší Vám to. Jo a vnučky jsou božííííí. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se k tomu potlesku, mě se to líbí! A tvá energii nikoho nenechá na pochybách - na sto se fakt cítit nemusíš.
    Měj příjemný den, milá generálko! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou Ti to moc sluší !!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní2/2/23 23:33

    Lezarts
    Barva pěkná a slušivá, generální😁

    OdpovědětVymazat
  6. Slušííí... ☺Krásné dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se, líbí i mě. Měj hezký víkend, Inko. J.

    OdpovědětVymazat
  8. No, Inko sluší. Já si s bílou stále pohrávám, ale Renatka mě od ní zrazuje. Ovšem po dvou měsících bych měla místo pěšinky bílou dálnici. Takže musím chodit častěji. Snad se o té bílé znovu zamyslím. Není špatné být generálkou.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Vám to sluší 👍🌸

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.