pátek 10. února 2023

PÁTEČNÍ RANDEZVOUS

 Po čtrnácti dnech to zase vyšlo

a my si vyrazili na oběd.

Tentokrát mě manžel vyvezl z Boleslavi

a směr byl Klášter Hradiště nad Jizerou.

Tam je pivovar a vedle něj restaurace Skála.

Krásné místo..

Ti, co trpí klaustrofobií by si to asi neužili,

protože jste opravdu ve skále a dá se říct, 

že v jednom ohromném sklepě..

Měla jsem strach,

že tam bude chladno,

ale kupodivu tam bylo příjemně..

Jak to tam vypadá uvidíte na fotografiích..

Vidíte to manželovo nadšení při focení :o))










Obsluha byla milá a rychlá..

Objednali jsme si nejprve polévku.

Já česnečku a manžel cibulačku..

Polévka byla výborná,

za mě na 1.

Byla horká a to já mám ráda..




Ve skále je vše stylové, dobové..v jednoduchém stylu,
dubové lavice, stoly






Jídlo jsme dostali opravdu velmi brzy..
Ještě jsme nestihli dojíst polévku
a už jsme měli druhé jídlo na stole..
.......
Hovězí nudličky na hříbkách s restovanou cibulí a česnekem
a pikantní pánvička


Jídlo bylo výborné..
Netuším, zda jsem to dobře vyfotila,
ale porce byly neskutečně velké 
a po snědené polévce
nebylo v našich silách jídlo celé sníst.
Ochotně nám ho zabalili s sebou.

...

Navštívila jsem i místní WC,
 to neskýtalo žádný luxus,
ale co by člověk chtěl ve skále.
Vše bylo ale čisté a místnůstka obsahovala vše,
co člověk potřebuje.



Návštěvu této restaurace mohu určitě doporučit už kvůli neobvyklému prostředí
a dobrému jídlu.
Moje dnešní hodnocení?
9 z 10.



Bylo to hezky strávené odpoledne..
příjemný začátek víkendu..
Mějte se moc krásně
a užijte si pěkně svůj víkend!
Inka
💓







11 komentářů:

  1. Inko, moc ráda jsem si přečetla tvé hodnocení, pivovar jsem si i uložila, i když sklepní prostory s velkým nadšením nevyhledávám... Třeba mají v létě na dvoře zahrádku :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní11/2/23 07:09

    Tak zase něco jiného))) prostory vypadají zajímavě a jídlo chutně. Hezký víkend Inko i tobě. Nám začínají jarňáky. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/2/23 09:06

    Inko, byli jsme tam už asi 3x a Tvé hodnocení mohu potvrdit. I když v létě to bývá oříšek sehnat místo k sezení. Přeji krásný víkend z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé místo. Ráda jsem se podívala. Díky!
    Hezký víkend, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé místo, díky za inspiraci, krásný víkend přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní11/2/23 13:20

    Lezarts

    Vypadá to moc přitažlivě i chutně! Bohužel jsem ten typ, co potřebuje vidět při jídle z okna ven:(. Ale tip se hodí, pro ty co se nebojí:)!

    OdpovědětVymazat
  7. Tam by se mi líbilo. Škoda je to daleko.

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s tebou Inko, před pár lety - no před covidem!, jsme tam s mužem byli na poukaz od dětí. Měli jsme pivní lázeň a to bylo opravdu suprové, následně oběd ve Skále. Také jsme si pochutnali a byl to nádherný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Inko, to je moc pěkné místo a nevadila by mi ta skála, právě naopak. Díky za tuhle reportáž. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  10. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.