neděle 20. dubna 2014

NEDĚLE VELIKONOČNÍ

aneb musím péct znovu mazanec, neboť se po ránu skoro celý snědl a prý mooooc chutnal:o).., takže mám radost..lepší než kdyby ztvrdnul a musela jsem z něj dělat žemlovku....
Také  dnes budeme s Aničkou zdobit vajíčka. Začneme hned po obědě, protože mě pak čeká dlouhá cesta zpátky domů.
A hádejte proč?
Můj manžel , vášnivý fanoušek hokeje, jede slavit poslední zápas a hlavně to, že jsme  opět
EXTRALIGOVÝÝÝÝÝ..jak mi tady už od pátku pořád zpívá:o))....a tak tu jeho radost sdílím s ním...ač tedy na hokejové zápasy nechodím..těším se ale s ním, že bude mít příští rok větší sportovní zážitky s Extraligou....
Jedu s ním, aby v pořádku dojel zase zpátky a taky proto, že chci ještě dokoupit kytičky do zahrádky.... Dneska večer se  na chaloupku zase vracíme, aby k nám mohli  zítra ráno chodit hodovníci...

né, že by se mi luční kvítí nelíbilo, ale něco by to ještě chtělo:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.