neděle 27. dubna 2014

REPORTÁŽ Z LÁZNÍ - PÁTEK



jak už jsem v pátek slíbila...napíšu dnes o dámském odpočinkovém víkendu...V pátek jsem společně se svými třemi kamarádkami odjela do lázní Poděbrady.
 Poděbrady nás uvítaly nádherným počasím..slunečno a všude přímo "květinovo"..
Nebyly jsme tu poprvé, takže vím, že tu bývá krásně..
Tentokrát byly Poděbrady "tulipánové"..a tulipány, tak ty já přímo miluju..Takže hned v pátek..tulipánová láska..přímo na první pohled...



Ubytovaly jsme se na hotelu Tlapák, který leží přímo na lázeňské kolonádě..Pokoje byly krásně vybavené, všechno podle našich představ..


Protože vybalení věcí na víkend  nezabere mnoho času,vypravily jsme se do první cukrárny...Káva a zákusky byly úžasné.. až na to, že držím krabičkovou dietu:o))...Možná, kdyby dortíky podávaly v krabičkách:o))...rozhodně jsem si chtěla víkend užít a tak dieta šla stranou..


Hned odpoledne nás čekala první akce a to návštěva solné jeskyně...
Po páteční práci jsme si krásně odpočinuly...holky sice tvrdily, že mě slyšely zachrápat...ale tomu  nevěřím, vždyť já ani nezamhouřila oko...:o)..

po výborné večeři jsme se vypravily na krátkou procházku..
rozhodně jsme se chtěly setkat s Jiříkem...
čekal na nás 
 a to v plné parádě!



po krátké prohlídce Poděbrad jsme se odebraly zpátky na hotel...v sobotu nás čekalo spousta zážitků, tak jsme chtěly být fit..navíc jsme opravdu v pátek tzv. "mlely z posledního"....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.