čtvrtek 8. ledna 2015

ZIMA


TAK TOHLE JSOU JEDINÍ SNĚHULÁCI,
 KTERÉ JSEM TADY  V OKOLÍ VIDĚLA!
( mně to nevadí, jak už jsem asi 2x psala čtu knihu Sněhulák 
a rozhodně před domem bych ho mít nemusela:o) ),
ale dětem bych  tady sněhovou nadílku přála!
Občas tu  sice sněží, ale než vločka dopadne k zemi,
promění se ve vodu ,
následně v bahno..
Děti touží po sáňkování..
spousta z nich má od Ježíška nová sněhová vozítka:o),
která ne a ne vyzkoušet.
Hned poblíž školy máme i příhodný kopec, 
kde by se tak krásně jezdilo 
a NIC!
Snad se ještě sněhové nadílky dočkají..
 Já to ocením, protože musím napsat, 
že ve škole mají nadbytečnou živelnou energii:o)),
/ většinou  o přestávkách a v družině( naštěstí:o))/
kterou by jim to řádění venku na sněhu
trošku odebralo:o)..
V únoru u nás budu jarní prázdniny,
tak snad do té doby..
Navíc, už budu mít i dočteno, tak si s chutí klidně i nějakého sněhuláka postavím!


Krásný večer..
já se těším na chalupu,
tam na nás doufám sníh počkal!
Jak jste na tom u Vás se sněhem?
Sáňkujete?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.