sobota 15. července 2017

NAROZENINY

můj muž oslavil prací.
Jak jinak, že?
Maloval koupelnu.
Na mně bylo pak to drbání kachliček, vany atd :o)
Na druhou stranu to ale vypadá o dost lépe,
takže se raduju :o)!
...
Dárek na poslední chvíli dorazil kolem 11 hodiny.
Pošta ho opravdu doručila, tak jak garantovala v sobotu.
Manžel nevěřil, že mu něco přijde,
a tak byl překvapený.
Navíc byl dárek pěkně těžký.
...
Rozhodl se vydržet 
a rozdělal si ho až po práci.
Vyndal z krabice tuto bednu 
a pořád hádal, co by to asi mohlo být.
U bedny bylo i páčidlo.



došlo na páčení...
pekelné soustředění




už? 
Hlavně nezničit bedýnku
 ( to se modlím já, protože se mi moc líbí a už si představuju, jak i osadím)


Co to tam asi bude?
Psaní..


všimněte si kolik písmenek S mu poslali:o)


a obsah?
Pravda je, že manžel není až tak velký pivař,
ale..
Za těchto 14 dní jsem mu rozbila 2 sklenice na pivo
a tady byl krásný nerezový půllitr,
který se mi nepodaří rozbít.
Krásné keramické podtácky.
Sklenice od piva jsou taky moc hezký.
Piva německá, belgická, anglická, irská..
a taky jedno pivní mýdlo




Musím napsat, že to bylo pro manžela opravdu překvapení
a rozhodně bude dárek jen a jen jeho.
Nikdo mu ho nevypije.
Lahve to jsou hezké a možná budou základem sbírky v našem sklípku,
který na chalupě tvoříme.
Přece je nevyhodím, že? :o))
...
Upekla jsem pár mufin, 
aby bylo něco sladkýho do kafe, jak říkala naše babička Máňa.


Připili jsme si zázvorovou limonádou z mé šťávy.


Musím si ji pochválit, protože je výborná:o)!



Počasí dnes nebylo vůbec hezké, zima, déšť.
Jen občas zasvitlo sluníčko.
Teď k večeru se u Černé hory objevila krásná duha.



Poklad hledat nepůjdu.
Já už ho našla.
Je to přece můj manžel!
...
Mějte krásný sobotní večer!
Inka💓







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.