pondělí 17. července 2017

ODLET

Bohužel né  náš !
Včera jsem jeli večer z chalupy domů,
protože hned velmi brzo ráno jsme vezli 
Péťu a Štěpánku na letiště.
Letí na dovolenou do Dubaje.
Přestože předpovídají, jaké je tam vedro,
tak jim tiše závidím,
protože díky zdejšímu počasí, bych se s chutí letěla někam ohřát.
Přiznám se, že přece jen jsme s manželem zvyklí na jiné léto
a tak trochu nám chybí ten náš oceán.
Tak trochu dost!


 Zrovna do krásných oblaků nepoletí.
To jsem si přála nebe bez mráčků!


...
Na druhou stranu si vážně užíváme to ticho,
tu radost z dobře vykonané práce, atd.
Holt někdo to udělat musí:o)!
...
Doufám, že slibovaný týden u moře 
nezůstane jen v představách
a opravdu si někam pojedeme zaslouženě odpočinout!
..
Zatím si však se zalíbením prohlížím obrázky já
a manžel k mým výkřikům:
" Podívej, koukni, to by nebylo špatný!"
zůstává netečný..
Snad až všechno domaluje, dodělá,
tak uzná, že je unavený
a potřebuje odpočinek.
Pevně v to doufám!
:o))
.....
Dnešních 280 kilometrů v autě mi dalo zabrat skoro tak, 
jako bych rozvozila půl hromady kamení.
...
Manžel během dopoledne potřeboval nutně k lékaři,
neboť se mu udělala na hrudi červená skvrna, 
která se rychle rozšiřuje.
Člověk má obavu, aby se nejednalo o boreliozu,
ač si není vědom, že by ho něco kouslo, 
ale to je hned.
...
Objeli jsme celkem 4 kožní doktory,
v Boleslavi i v Jilemnici.
Nikde nebyl objednán, tudíž nebyl nikde ošetřen.
Obvodní lékařka má dovolenou,
takže také nic.
Objednán je na příští pondělí.
Tak prosím tě, boreliózo, nespěchej!
...
Odpusťte tu ironii,
ale v některých případech se člověk cítí docela bezradný.
Já si moc vážím práce lékařů,
ale přiznám se, že je nevyhledávám..
Při nemoci se cítím děsně maličká 
a zažívám strachy,
to prostě moc nemusím.
...
Raději změním téma.
Nevím, kterým letadlem naši mladí odletěli.
Po zkušenosti, že by se mi zase mohlo ztratit z radaru
a já bych hystericky probrečela dobu než bych dostala SMS,
mi už děti neříkají čím letí:o).

Takže jen tiše vyčkávám na tu SMSku.
Ještě tak hoďku, dvě a pak začnu jančit :o).
..
Vy si užijte krásný pondělní podvečer!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.