pátek 14. července 2017

ŠŤÁVY

Dva dny utekly jako voda
Ve čtvrtek jsme byli doma,
manžel oběhl doktory, já nakoupila.
Samozřejmě zase nějaké kytičky.
Nové levandule, krásně barevné floxy,
bylinky 
no a nakonec ten přísavník:o).
Když on se nám líbí 
a tak jsme se tak trochu upsali k věčnému úklidu podzimního listí.
Předtím si ale náležitě užijeme barvy podzimu.
...
Oddávám se teď přípravě sirupů.
Maliny stále dorůstají
a je škoda je nechat jen tak.
V malinách jsem našla ohromnou rozrostlou mátu.
To byla výzva, 
takže mátový sirup.
..
Od mátového je jen krok k sirupu zázvorovému.
Ten je teda vynikající.
Taková letní zázvorovka nemá chybu.




V NanuNanu jsem koupila takovéto menší lahvičky,
mají na sobě natištěnou cedulku.
Moc se mi ale líbily.
Myslím, že tip na skvělý dárek:o),
jen něčím naplnit!


Já mám jednu malou malinovku 
a dvě zázvorovky.


A tady mám už zase naloženo na další mátovou.



A tady se mi louhují ořechy ve vodce.
Ořechovka je prý lék:o)!


Manžel se pustil do malování,
takže je pořád co dělat.
Dnes ložnice.
Je večer po 9 hodině a je hotovo,
vymalováno a uklizeno.
Normálně bych měla velikou radost, kdybych nevěděla,
že nás čeká ještě dalších 5 místoností.
....
Zítra bychom měli slavit.
Manžel má narozeniny!
Myslím, že svou oslavu hodlá završit další vymalovanou místností:o).
...
Připravila jsem mu překvapení.
Není to vůbec snadné něco vymyslet tady na chalupě,
kde je stále se mnou
a vlastně jsme se od sebe po celé prázdniny ani nehnuli.
...
Snad to vyjde a bude mít radost.
Nesmí se ovšem dozvědět cenu dárku,
neboť by mi určitě vynadal.
...
Ale já toužila po nějakém překvapení.
....
Zítra napíšu o)
..
Užijte si krásný víkend!
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.