středa 8. března 2017

MDŽ

vím, že mnozí už tento svátek úplně odepsali,
ale já využívám každé příležitosti,
kdy mohou děti maminky nebo babičky potěšit .
Já sama dnes byla překvapená, že jsem dostala 
od dětí krásné tulipány 
a bonboniéru.
Tu jsem rozdělala a hned na začátku první hodiny vyzvala všechny ženy ze třídy,
 aby si přišly nabídnout.
Kluci okamžitě protestovali, že není den mužů.
Na Den otců si budou muset ještě nějaký rok počkat :o).




Doma ale nějak MDŽ nedržíme.
Manželovi jsem hned pohrozila, že napíšu na blog, 
že na mě zapomněl
a on řekl, že mi vlastně kupuje kytici každé pondělí
a na to, že ho na blogu pomlouvám je zvyklý.
Samozřejmě se u toho smál.
Tak ho tedy musím náležitě pomluvit:o)!
Lakota jeden!
...
Vám přeji příjemný večer
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.