pondělí 13. března 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Tentokrát jsem si pustila do bytu opravdové jaro!
Sluníčkové!
Tak vypadalo i dnešní ráno
a ač jsem odcházela z bytu něco málo po půl 7, 
svítilo mi do oken slunce,
jenže...
Vzala jsem si sukni, baloňáček,
naštěstí ještě kozačky
a vyrazila..
Sluníčko rozhodně nehřálo.
Až v autě jsem zjistila,
že je mínus 2 stupně..
No žádný horko mi tedy nebylo:o).
Příště nebudu sluníčku tolik věřit
a raději už doma se podívám, kolik že to je stupňů:o)!
....
Koupila jsem si narcisky, hodně narcisek:o),
prodávali rovných 25 kusů,
pomaličku, polehoučku začínají nakvétat.



Tentokrát jsem je nechala v jídelně, 
neboť růže z minulého týdne
( nevěřícně kroutím hlavou)
jsou pořád krásné.
Růže až z Keni a tolik radosti..


...
Už mám doháčkovanou druhou panenku,
jen jí musím ještě obléknout.
Zatím je to jen naháček.


....
Vzpomínám na panenku, kterou jsem měla jako malá,
taky jsem jí říkala naháček,
pořád jsem ji měla ve vaně.
Stejně staří a starší si určitě vzpomenou na malou gumovou panenku,
která měla na hlavě takový růžek, coby vlásky.
No, já ji ho vždy jako malá ukousla.

Víte, že na ni s nostalgií vzpomínám
a hned bych si ji snad i koupila:o)?
Proboha, dětinštím!
Stárnu!
No jednou to přijít muselo:o)!
Mějte krásný pondělní večer!
Vaše
dětinská 
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.