úterý 7. března 2017

PODLEHLA JSEM MARII CLAIRE

už v zimě jsem psala, že jsem neodolala 
zimnímu boxu 
Marie Claire.
Tentokrát přichází s beauty boxem jarním
a pro mě neméně zajímavým.
Navíc je ke kosmetickému boxu přidáno 7 měsíční předplatné tohoto časopisu.






ta je úplně úžasná, jak je krásná


boxík je fakt boží.
Tyto fotky jsem si vypůjčila a teď ty moje:o).




rtěnka má i zrcátko




zlatá pleťová maska



a ještě jsem zapomněla nafotit řasenku Estee Lauder.

Nechci dělat žádnou reklamu,
ale protože kvalita i kvantita víc než odpovídá ceně,
tak jen můžu vřele doporučit.
...
Užijte si krásný večer 
a ještě další díl mé panenky..
Pořád ještě není hotová!



 snad zítra už i prokoukne:o)!
Mějte moc krásný večer!
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.