středa 1. března 2017

KDYŽ SE DAŘÍ

Tak jak jsem si naivně myslela,
že tento týden budu hýřit příspěvky
plnými překvapení , našeho výletování
a doplněnými úchvatnými fotografiemi probouzejícího jara.
Bohužel!
Mohla bych ale zase fotit pupínky od hlavy až k patě,
to by si přišli na své ti, co si rádi prohlíží nahaté dětské fotečky.
Těm tedy radost rozhodně neudělám
a nefotím,
jen poctivě mažu tekutým pudrem.
Máme to ve dvojím vydání,
a tak jakmile se objeví nějaký pupínek u jedné,
netrvá dlouho a je i na druhé.
Nepočítám je,
dle mého nespočitatelné,
když se ještě oba naše " exempláře" hýbají:o)).
Anička je na tom dnes lépe, co se týče teploty,
ovšem co do počtu pupínků
Emmě tvrdě konkuruje.
Myslím, že zítra je v tom pudru budeme moct namáčet,
eventuálně vzít štětec a natřít je celé.
....
Ostatně štětec na malování mají,
protože se rozhodli tento týden malovat.
I jejich představa byla však jiná.
Holčičky měly být přece s babičkou a dědou na chalupě
a byt by byl prázdný,
tudíž by se to krásně malovalo.
...
I přesto byli dnes vybírat barvy 
a přivzali mě s sebou.
...
Já využila situace a poprosila, zda nemají staré vzorníky barev.
To víte, učitelka, 
té se každý barevný papír hodí.
Navíc ty barvičky , ach!
...
Jak si takhle nesu domů ty vzorníky,
tak se manžel šíleně zděsil,
že chystám malování taky.
...
No přiznám se, že když si ty barvičky prohlížím,
tak bych klidně nějakou změnu brala.
Mladí si vybrali takovou světlounce mátovou..
Moc se mi líbí..
na druhou stěnu takové bílé kafe..
......
Nebudu raději manžela provokovat,
už tak je dost naštvaný, že se prázdniny nevydařily tak, jak si představoval.
....
Udělala jsem si dnes malou radost,
takové odškodnění ..
Koupila jsem si tulipány do vázy.
..
Co do vázy, hned do dvou váz!
Nekupte to!
V Tescu měli tulipány na slevě 
a jedna kytice stála 10 korun. Tak mám hned tři.
...
Nesla jsem si plnou náruč tulipánů.
Snad vydrží aspoň do zítřka :o))...
Jsou ale pořád krásné!
...
Domů jsme z hlídání přišli v čase,
kdy normálně běžně chodíme z práce domů.
Takže žádná změna,
jen místo cca 30 dětí máme naše dvě:o).
A to si naše Anička chce hrát ještě na školu 
a říká nám paní učitelko a pane učiteli !
....
Prázdniny jako vyšité!!
......
Jo a taky jsem naštvaná!
Někde po cestě k nim jsem ztratila háček na háčkování.
Mám sice spoustu jiných, ale tuhle velikost ne.
A měla jsem ho ráda! 
....
Doufám, že Vy se máte krásně 
a užíváte si prima dny..
Pěkný večer!
Inka
💓




a aby toho nebylo málo, 
tak jsem zjistila, že jsem zapomněla foťák a nabíječky na chalupě..
Když se daří, 
tak se daří!
👎

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.