neděle 5. března 2017

VĚNEC

na dveřích chalupy byl pořád vánoční.
No není divu, když uvnitř chalupy stál ještě stromeček.
Ale jen do včerejška. 
To, co jsem měla v plánu již dávno,
ale mezitím jsme nebyli
a když jsme byli, tak se marodilo.
Tak teď!
Konečně..
S nostalgií sobě vlastní jsem sklidila všechny ozdobičky,
andělíčky, vločky z oken,
věnec ze dveří,
prostě zima musí pryč!
...
Následně tudíž musí dorazit jaro.
Ve váze se snaží větvičky pomalu o zelené lístky,
obráží i borůvčí.
Z toho co domov dal, 
jsem vytvořila věnec na dveře.
Pomohla mi plata od vajíček,
z kterých jsem doslova natrhala kytičky,
následně je slepila.
Korpus věnce je ze zimy,
prostě to co na něm bylo, zmizelo v kamnech.
Obalila jsem korpus v mechu.
To musím napsat, že mechu je  na zahradě v trávě je tolik, 
že mě to až děsí.
...
Pár pírek a 4 srdíčka z vánoční výzdoby
a věnec je na světě.
Docela mu to na dveřích sluší.







Včera večer jsem doháčkovala něco:o) 
co samozřejmě nemá ještě finální podobu.
Taky takový korpus,
který musím ještě obléknout.
Háčkovala jsem bez návodu  a v jednom kuse:o).
Panenka je vysoká asi 15 centimetrů.
Jaká asi bude?



Všem přeji krásnou a pohodovou neděli!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.