pátek 26. května 2017

MUZIKÁL

Jesus Christ Superstar
se mi moc líbil.
Krásný zážitek v Karlínském divadle.
Dostali jsme opravdu krásné vstupenky na nádherné místo.
Mám pocit, že lepší místo tam ani nemohlo být. 
V lóži naproti jeviště.
Uvedli nás na místo a nabídli welcome drink.
Sledovat muzikál se skleničkou šampusu v ruce
nebylo vůbec špatné:o).
....
Měli jsme i veliké štěstí.
Krásné obsazení muzikálu.
Jesus - Kamil Střihavka
Jidáš - Václav Noid Bárta
Máří - Dasha
Herodes - Ondřej Brzobohatý
...
Celé první dějství jsem přemýšlela co napíšu na blog.
Přiznám se, že jsem si pohrávala s myšlenkou, 
kdyby se něco přihodilo,
nějaká zápletka...prostě něco!
...
Začínám se sebe bát!
Jasnovidka!
...
Přestávka a po ní začátek druhého dějství.
Tma, očekávání, kdy se zvedne opona.
Nezvedla se,
jen tma a tma.
Začala jsem se nudit,
manžel konstatoval, že jestli ještě chvíli bude tma,
tak usne.
Tma přetrvávala.
Najednou se začalo pomalu zase rozsvěcet 
a ten nádherný lustr zazářil.
Na jevišti se objevil Noid Bárta,
se slovy:
" Jako bych tu nebyl..
jen vám chci říct,
že se vzadu propadlo propadliště,
takže až to spraví, budeme pokračovat!"
...
Chvilkový nápad začít zpívat Hosana 
a rozezpívat hlediště karlínského divadla jsem vzápětí zavrhla:o).
Taky by nás mohli vyvést!
Vyčkali jsme.
...
Za dalších 10 minut se opět sešeřilo a představení pokračovalo.
Musím napsat, že už jsem opravdu na nic zlého nemyslela
a přála si, aby všichni ve zdraví dohráli až do konce.
Když se Jidáš věšel a vytáhli ho až ke stropu,
tak jsem se děsila, aby nespadl,
totéž, když zvedali do výše Ježíše.
...
Muzikál skončil velkými ovacemi,
všichni stáli a tleskali.
Manžel mně hned řekl, že se diví, že s ním nechodím 
roztleskávat na hokej:o)!
.....
Domů jsme se dostali před půlnocí.
....
Příští týden máme ještě další Vánoce.
Tentokrát zase " jedlý dárek",
ten má manžel raději:o)!
...
Užijte si krásný večer
a slunečný víkend.
Inka
💓








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.