sobota 6. května 2017

SOBOTNÍ

na chalupě už začíná všechno kvést...


 


počasí tedy nic moc..
spíš to vypadá na déšť




 jedno vítací foto..
na chalupu dorazila Anička s Emičkou




stihla jsem upéct jablečný štrúdl,
tak bylo co ke kávičce:o)
Vzpomínám na naši babičku Máňu,
tu , co se dožila skoro 102 let.
jakmile bylo kolem půl 4 odpoledne,
tak se začala ptát:
" Máme něco do kafe?"
Což znamenalo, jestli máme něco sladkého,
protože bez toho nebyla káva kávou.
Jakmile nebylo sladké, tak Máňa kávu nechtěla
a dokázala se dívat naštvaně na celý svět:o).
Takže u nás vlastně skoro pořád muselo být něco do kafe.
A ten zvyk nám vydržel dodnes:o),
i když si klidně dám kávu i bez "něčeho do kafe" :o))




Jedna odpolední káva 
a po štrúdlu se skoro zaprášilo:o).
...
Já dnes odpočívám, i když jsem si dnešní program představovala jinak.
Chtěla jsem se věnovat osazování zahrady.
Jenže není co osazovat,
neboť jsem nic nekoupila,
protože jsem se stačila pohádat s manželem
a tudíž neměl kdo odvézt ze zahradnictví tu spoustu rostlinek,
které jsem si tam vybrala
a poté je tam zase nechala:o(.
....
Tak snad příští týden:o)
...
Užijte si všichni prima sobotu
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.