čtvrtek 11. května 2017

PEČU NA TO

jsem si řekla dnes v 0.45 hodin,
když jsem dodělala poslední cupcake.
Manžel měl v sobotu svátek
a já upekla do práce až teď.
Moje původní představa bylo upéct v pondělí,
ale...
Došla mi vajíčka.
Jela jsem je koupit,
ale...
V Den osvobození se nepracovalo.
Samozřejmě na tom není nic divného,
že se na státní svátek nepracuje!
...
Jen je zvláštní,
že na Svátek práce
se pracovalo.
...
V úterý jsem byla u kadeřnice
a tak na pečení došlo až včera.
..
To bych nebyla já,
abych na všechno neměla dost času.
Péct jsem začala až v půl 11.
Použila jsem to nejlehčí piškotové těsto,
které je natotata
a zvolila oblíbený krém z mascarpone a šlehačky.
Jeden s hořkou čokoládou
a jeden s bílou.
Jako třešničku na dort jsem použila malinu na cupcake :o)




Díky hořké čokoládě to působilo, že to není moc sladké,
ale myslím, že i tak to byla zase kalorická bomba:o)!
Naštěstí na každého byl jen malý kousek
a tak jsem snad kolegům nezpůsobila poplach v šatníku :o))!

...
Dnes jsem dostala krásnou malou kytičku.
Růžičku v košíčku.





malá, krásná , něžná..
Moc potěšila.
..
Užijte si krásný večer i noc
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.