sobota 27. května 2017

SOBOTA NA ZAHRADĚ



Tak tento krasavec nás každé ráno budí svým kokrháním..
to mi ani tolik nevadí...to kokrhání

spíš mi vadí, když si přivede všechny svoje slepice 
a začnou mi vyzobávat všechna semínka trávy,
která já rozhazuji na místa, kde je to potřeba.

sobota byla opravdu nádherná...
Sluníčko svítilo a hřálo.


sousedčin šeřík.
Mně už také krásně kvete.


 už je tolik zeleně, že za chvíli pomalu nebudeme vidět na kostelík



chalupa pohled z louky


 utrhla jsem si kytici do vázy..



upekla jsem meruňkový koláč z kefíru.
Rychlý a je moc dobrý..díky kefíru je krásně vláčný.



Po dnešní práci mě bolí sice záda, ale jsem spokojená s tím,
kolik jsem udělala práce.
Tři veliké pytle kůry jsou rozsypány 
a zjistila jsem, že budu potřebovat ještě alespoň jednou tolik.
Take zase příští týden budu pokračovat.
Zítra se rozhodně nudit nebudu:o).
Čeká mě takový mírný svah, který se chystám osázet.
Tahle práce mě baví.
Je to relax 
a už se nemůžu dočkat, až se v létě budu kochat,
jak všechno pokvete.
Kdo má zahradu, tak tohle určitě zná.
.......
Užijte si krásnou neděli.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.