sobota 13. května 2017

POTĚŠENÍ

mi včera udělala krásná kytice,
kterou jsem dostala.
Víc než kytička mi ale udělalo radost zjištění,
že holčička, kterou jsem doučovala
se dostala na osmileté gymnázium.
...
Anička byla 3 roky s rodiči v Číně
a pochopitelně ji některé učivo ušlo.
Musím napsat, že doučovat takové dítě,
bylo potěšením,
protože Anička byla velmi aktivní 
a moc se snažila.
Strašně moc si přála obstát  a dostat se na tuto školu.
...
Její touha uspět byla úžasná.
..
Musím napsat, že u nás je velmi obtížné dostat se  na gymnázium.
Hlásilo se opravdu veliké množství dětí.
A na obou gymnáziích brali celkem 90 dětí
z celkového počtu 215.
....
Mám radost 
a Aničce gratuluji!
Vám se pochlubím 
s nádhernou kytičkou, 
kterou jsem dostala.
Tyto  barvy miluju:o)!


je to kytice s kterou bych se hned vdávala:o)








Jsme na chalupě,
přivezla jsem si zase kupu kytek na sázení!
Nesázím!
Lije jako z konve!
Úplně vidím, jak ten déšť vytahuje z půdy plevel
a ten jak roste rychlostí blesku.
....
Už kvetou pampelišky
a já přemýšlím,
zda dělat  či nedělat med.
Je tu ještě loňský 
a nijak ho nikdo nechce :o(.
...
K obědu jsem opět uvařila chřestovou polévku,
tentokrát zase z bílého chřestu.
Plně chřestovou sezónu využívám,
moc nám chutná.
...
Nedá se jít ani na procházku,
když prší.
..
Tak si tu budu užívat a odpočívat.
..
Mějte krásnou sobotu
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.