pátek 8. března 2019

NEZABĚHLA JSEM SE

ani na Instagram, ani na fejsbůůk..
nebojte,
mně je nejbližší blog
a psaní na něj.
Bohužel si tělo řeklo
a dlouho přecházená chřipka 
to vzala útokem.
Minulý víkend mě začalo bolet celé tělo,
klouby a sotva jsem chodila,
k tomu všemu horečka
a bylo to jasné.
Tohle se už vážně nedalo přechodit
a já musela k doktorce.
Je čtvrtek a popravdě jsem si myslela,
že už budu jako júra,
zdravá jako rybička a možná si v rámci neschopenky
 doma udělám jarní výzdobu.
Nene..
pořád ležím a potím se,
nos se mi loupe jako bych měla lepru,
 k večeru mívám ještě zvýšenou teplotu
a jsem neskutečně ráda,
že nám začínají jarní prázdniny 
a já se budu moci doléčit.

Představte si, že mi nešlo ani háčkování,
protože mě bolely i ruce.

Doufám, že už mám letos vybráno
a už konečně budu psát taky o něčem jiném.

Těším se na spoustu práce s velikonočním jarmarkem.
Mám naplánováno tolik výrobků.
Pinterest je vyloženě můj nepřítel,
protože mně se tam líbí tolik věcí,
že bych potřebovala 100 let, abych všechno zkusila.
Jo a taky bych potřebovala asi tak milión,
protože ono to tvoření není zadarmo.
...
Venku za okny svítí sluníčko
a já Vám přeji krásný a pohodový víkend.
Inka
💓
K MDŽ posílám všem ženám kytičku!
Mně od rána přišlo na mobil několik fešných mužů.
( bohužel jen virtuálních:o))) a na obrázku ve zprávě:o)




8 komentářů:

  1. Hlavně se pořádně vykurýruj. Nic neuspěchej!
    Hezký zbytek dnešního dne a klidný víkend Ti přeju!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní8/3/19 15:56

    PŘEJI BRZKÉ UZDRAVENÍ.... Z VĚTRNÝCH A STUDENÝCH JIZEREK KRÁSNÝ NEJEN DNEŠNÍ DEN ŽEN PŘEJE OLINA

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, ty už jsi zase zalehla..., no, nic se nemá uchvátat. Člověk si myslí, že už je vše v pořádku a ono ne. Takže tentokrát se opravdu pořádně vylež ať si to přicházející jaro můžeš užívat ve zdraví. :o)
    Přeji Ti hezký víkend a vše nej k MDŽ. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, tedy to tě to drží, viď ... To je mi líto... Přeji ti prima dny a brzké uzdravení!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/3/19 20:43

    Milá Inko, sleduji pravidelně Váš blog, myslela jsem si, že jste ochořela a že to není jen banální rýmička. Jsem ráda, že jste se již ozvala. Přeji Vám hodně zdraví a síly. Držím palce, Míla

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, ať je ti brzy dobře, hlavně lež a odpočívej.

    OdpovědětVymazat
  7. Inuško i já ti přeji brzké uzdravení.. letošní chřipka dovede opravdu potrápit.
    Držím palečky ať už je ti zase lépe.Z♥

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, je vidět, že i takový držák jako ty prostě padne! A pořádně!!! Dej se brzo do pořádku a užij si prázdniny!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.