pondělí 30. ledna 2023

PONDĚLNÍ PELMEL...

 Dnešní všehochuť...

Původně jsem si myslela, že těch příspěvků bude víc..

ale už se roztočil kolotoč školních povinností

a já zas tak nějak nestíhám..

Protože pondělí začínám květinou,

tak dnes hned dvě.

Z toho hned ta první není moje,

ale jelikož žijeme s manželovou mamkou

a ta má zítra narozeniny,

tak stůl zdobí její kytice..


Druhá květina je ta, po které jsem už hodně dlouho pokukovala.
Zahrada na niti se mi moc líbí..
Ač jsem si sama ještě neobjednala,
tak jsem v pátek jednu krásnou dostala..
Jeden můj žák odjel na dva roky do Brazílie
a jako dárek mi přinesl tuto úžasnou rostlinu.
Mám  z ní obrovskou radost!




Jediné, z čeho mám strach, je to,
že už mi v hlavě běží,
že by tato rostlina potřebovala další  kamarádky,
po kterých už pokukuji...

.....
Tak a dnes konec s květinami
a jde se na jídlo!
...
Jak už jsem psala,
chodím v pátek randit..
respektive jídlem podporovat naše čtyřicetileté manželství..
Vždyť láska prochází žaludkem :o)
...
Páteční rande bylo v restaurantu N°10
neboli Desítce.
...
V Boleslavi jsou dvě..
Tentokrát jsme navštívili restauraci na sídlišti poblíž Tesca..
Přiznám se, že jsme chvíli hledali,
kde přesně se nachází.
Ač je tam plakát jako hrom,
tak cesta je jakoby do dvora a je trochu složitější ji najít..



Jedná se o jednoduchou stavbu,
poměrně rozlehlou...

¨
Fotky nejsou moc kvalitní, nejsem profík
a manžel se za mě tak trochu stydí,
když všude fotím :o)..
Takže to činím nenápadně 
a podle toho to vypadá.
Navíc jsou většinou místnosti hodně osvětlené 
a špatně se do osvětlení fotí.
Mimochodem lustry zde byly krásné, jednoduché, ale dokonalé!



Vnímala jsem její rozdělení na jednotlivé části..
Interiér na mě působil velmi příjemně.
Mám ráda jednoduchost
a tento styl mi vyhovoval..
....
Manželovi jsem u stolu sdělila, že by bylo fajn, 
kdyby mi na rande nosil ještě květinu..
Tak mi přisunul kytku,
která byla na stole 
a bylo to :o))!


Ke stolu jsme usedli ve 13:07 hodin..
Obsluha u nás byla vcukuletu
a byla velmi příjemná.
Během chvilky jsme byli obslouženi 
a bylo nám doneseno objednané pití.
....


Jídelní lístek byl přehledný..
Doba čekání na jídlo byla podle mého akorát.
Pro mě ideální čas je okolo 30 minut..
což se téměř podařilo..
Bylo to přesně o minutu dříve..
Tak to je na jedničku!
Navíc naservírováno s úsměvem.
....

Naservírováno také hezky, i když miska se salátem coleslaw
mi malinko na talíři překážela.
Na druhou stranu mi salát nepadal :o)...
Ocenila jsem, že hranolky byly zvlášť 
a člověk si mohl přidávat podle potřeby..


Příbor - tak ten byl na mé ruce tak nějak těžký...
Nůž krásně řezal,
ale opravdu jsem pociťovala křeč v levé ruce..
To byl ale jen můj pocit..
...
Co se týká ceny,
tak odpovídala kvalitě jídla..
Toto jídlo bylo nejdražší, co jsme doposud byli..
Přesto mohu doporučit..
...
Ještě toalety..
Krásné, čisté a voňavé..


Kdybych měla " Desítku" ohodnotit,
tak by dostala určitě 9,5 z 10.

Zajímalo by mě,
kolik by mi dal ptáček ,
co mi létá na okno :o))??
Dělá kolem talíře pěkný nepořádek..
To já jedla slušněji :o)


Mějte se moc krásně..
Já zítra jedu s dětmi do kina a pak rozdávám vysvědčení..
( byla jsem moc hodná! )
Ona ta škola není ani tak o známkách, 
ale o tom, co známe a umíme použít v životě..
...
Inka
💓















8 komentářů:

  1. Inko, moc ráda jsem si prohlídla tvé kytičky a s chutí přečetla tvé první zhodnocení vaše randete.
    Fotka s ptáčkem je kouzelná!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně se to četlo. Vaše ,,rande" jsi popsala tedy opravdu do detailu.
    Fotka na závěr je moc pěkná.
    Měj se hezky , přeji pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní31/1/23 14:25

    Dobrý den, hezky se mi čtou Vaše příspěvky, dělají mi tak nějak hezky na duši, stručné, výstižné a vtipné. Hezké dny Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zahrada na niti-nádhera. Už několikrát jsem po ní koukala. Díky za gastronomickou recenzi. Restaurace vypadá dobře a vy taky)))) Krásný rozjezd do druhého pololetí. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní31/1/23 22:12

    Lezarts

    Už jsem přemýšlela, že bych si zkusila vyrobit kokedam sama… levitující rostliny mě fascinují🤓 -
    To mapování restaurací by mohlo vyůstit udělováním zlatých vidliček😁

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, hezké květiny a podle všeho příjemná restaurace. A manžel se sympaťák :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pročítám tvé články a mám radost, že jsi zpátky. Zahrada na niti je pěkná, ale u mě by asi dlouho nepřežila. Těším se na další tvé páteční rande.

    OdpovědětVymazat
  8. Výhody Darování.

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.