sobota 3. května 2014

HEZOUN

Už jsem si myslela, že  dnes nenapíšu..ale prostě mi to nedá...a nemůžu si to nechat jen pro sebe...
Popravdě na začátku února, když jsem svůj blog začínala psát, 
 jsem chtěla psát blog hlavně pro všechny čtenáře...
Dneska ho hlavně píšu pro svou radost...vážně mě to baví a zaznamenávám si tak i to,
 na co bych pravděpodobně zapomněla...
Jinak samozřejmě mám radost z každé návštěvy mého blogu a nad každým novým komentářem jásám..
ale už to pro mě není to prvořadé...
Navíc jsem tu našla známé...dnes  i kamarádku, kterou jsem opravdu dlouho neviděla 
a tak mě to moc potěšilo..
Ale teď co jsem chtěla napsat.
Před malou chvilkou Anička stála u dědy(mého manžela) a tak zdlouha si ho prohlížela..Najednou povídá: "Dědo , ty jsi hezoun! Jsi krásnej!" ...manžel se úplně zarazil a my se začali všichni smát...Ne, že by Anička neměla pravdu:o)...Anička, jelikož viděla, že nás ostatní nezařadila, tak nás postupně začala vyjmenovávat a že jsme taky krásný...ale myslím, že děda to dneska vyhrál na celé čáře..Je to její DĚDEČEK MILÁČEK!


asi má Anička pravdu..dědeček je HEZOUN:o), 
tady jsme na fotce před rokem, když byla Emička ještě v kočárku..
fotka je speciálně pro Zdeničku, jestli by nás ještě poznala:o)..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.