pondělí 20. října 2014

MÁM HO!


Už je doma!
Je krásný, růžový a je samá hvězdička..
Přiznám se, toužila jsem po něm:o)..
Teď konečně můj blog začne žít!
Mám hrneček a lžičku,
moje fotky ožijí,
zákusky hned budou hezčí,
 a já už teď se cítím hvězdou 
 a to je ještě prázdný...
Až si uvařím první kávu, 
bude to určitě ta nej..káva..
 K takovému hrnečku potřebuji ještě něco....
Ale co?



 Už to mám! 
Kniha!
Nová kniha..s novým hrnečkem - hned nebo až zítra..
ANO!
Zítra začnu nový život







a stačí tak málo..
můj nový hrneček..


Snad jste pochopili mou nadsázku:o))..
I když z hrnečku mám vážně radost, ale až natolik mě ovlivnit nedokáže..
Myslím, že káva bude zrovna taková jako dnes,
 a manžel jistě pronese:
 "Proboha, proč zase nový hrnek? 
A nemá ani ouško!
To si člověk spálí ruce než ho odnese..
A k čemu je ta skleněná lžička? Ta se  hned rozbije:o))"
A já se budu potutelně usmívat,
protože on neví, 
že ZÍTRA..
ale to Vy už víte..
 začíná nový život:o)
Přeji krásný večer 
a hlavně krásný nový zítřek:o)!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.