pátek 7. listopadu 2014

KONCERT DĚTSKÉ NOTY 2014

Ve čtvrtek jsem já i moje třída měly krásný kulturní zážitek.
 Každoročně jezdíme na koncert Dětské noty pěveckého sboru Paprsek.
 Letos se konal už 41. ročník - jedná se o přehlídku autorských soutěžních písniček.
K tomuto pěveckém sboru mám opravdu hodně blízko. 
Od dětství v Paprsku totiž zpívala moje dcera a zpěvem doslova žila..
Ještě dodnes zpívá. Hudba se stala jejím velikým koníčkem.
 Dnes zpívá na plesech a různých společenských akcích. 
Zrovna zítra také a proto s námi nejeli na chalupu. 
Ale o Katčině zpívání až někdy příště. 
Koncert Dětské noty jsme si neskutečně užili a moc se nám písničky líbily..
10 soutěžních písniček a jedna hezčí než druhá. 
Stojí za tím moc práce a odříkání..
ale výsledek stojí za to..
Sama vedu školní pěvecký sbor a vím, 
kolik tomu děti dokáží obětovat..






Dětská nota má i nezaměnitelné krásné aranžmá písní.
 Děti nejen zpívají, ale i tančí  a celý pořad i moderují. 
Boleslav na ně může být hrdá. 
Zazpívali si už s Lucií Bílou, s 4Tetem,
 s Xindlem X nazpívali písničku Štědrej večer nastal..
Hlavní cenu vítězné písni uděluje odborná porota.
Letos ceny předávala zpěvačka Dasha.
Vloni například Tomáš Klus, před ním Eva Farná.
Paprsek si rozhodně potlesk diváků zaslouží.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.