sobota 22. listopadu 2014

SRAZ MAGISTER

:o)..název článku jsem dala podle včerejšího výroku naší Hanči:o)..
A jak to začalo? 
Před mnoha lety se sešla jedna úžasná parta nekvalifikovaných učitelek chtivých (více či méně:o) dodělat si vzdělání a kvalifikovat se..
A celé roky jsme si zůstaly..
Včera jsme se opět sešly a setkání bylo jako vždy úžasné.
Vlaďka připravila hostinu jak na svatbu. 
Ani výzdoba nechyběla:o)
Moc díky!:o))


Vzpomínaly jsme na chvíle zkoušek, stresu , ale hlavně i z legrace, 
kterou jsme si po dobu dálkového studia užily.
Moc mě mrzelo, že jsem na posledních dvou srazech chyběla..
Zase se mi potvrdilo, že potkávat své přátele je příjemné..
Musím také napsat, že v tomhle mám veliké mezery. 
V tom všednodenním shonu jsme s manželem rádi, když si odpoledne v klidu odpočineme. 
Víkend patří chalupě a rodině a na přátele nějak nezbývá čas.
 A to je škoda..Snad se to někdy změní..
Jak to máte Vy s návštěvami přátel? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.