pátek 30. ledna 2015

DÍKY ZA VÝHRU

ani netušíte,
jak moc velkou radost jsem měla z výhry u Martinky.
( o tom jsem tu již ale psala..)
Cedule se mi moc líbí 
a tahle se mi i neskutečně hodí.
Myslíte, že tak trošku přeháním?
Kdepak! 
Už dopředu má cedule své místo 
a nezůstane asi jen u jedné cedule..
Pravděpodobně k ní bude muset 
( chtě nechtě)
přibýt ještě další..
Ptáte se proč?
Vzpomínáte si na můj příspěvek s washi páskami?
Ten úžasný nápad,
jak si krásně předvánočně vyzdobit stěnu?
A v tom je právě ten kámen úrazu!
Už v momentě, kdy jsem zdobila zeď na chodbě
a náležitě si to užívala,
projevil můj manžel obavu o to, 
zda je to opravdu spolehlivé 
a hlavně jestli to nepoškodí zeď..
Samozřejmě že jsem ho uklidnila..
Pásky držely moje háčkované hvězdy 
a já si užívala výzdobu na chodbě
do doby, kdy jsem ji již chtěla odstranit!
neodstranila..
je tam doposud.
A důvod?
Nepoškodila zeď,
ale malbu sebou slupuje dokonale!
Když jsem to zjistila,
tak co vám budu povídat..
začala jsem to lepit zase znovu
s tím, že  manžel opravdu všechno vidět nemusí:o)).
Že já těch hvězd uháčkovala tolik..
opravdu asi nezůstane u jedné cedule.
Jen nevím, zda právě tato je to pravé ořechové,
až manžel zjistí škody napáchané na malbě..
Stojí na ni totiž :
Muži vždy vlevo,
protože ženy mají vždy pravdu!
a pod tím budu muset asi napsat vlastní originální ceduli..
U NÁS TO TAK ÚPLNĚ NEPLATÍ! :o))
Mějte krásný víkend..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.