neděle 4. ledna 2015

KOCHÁNÍ


Návrat z chalupy..
Určitě to znáte, když odněkud přijedete,
nastává čas vybalování..
Po Vánocích to je trošku jiné.
Kromě  zbylého jídla, které uklidím do lednice,
krom špinavého prádla, které putuje do pračky
jsem si přivezla ještě dárky..
a to jsou pak pro mě tak trochu nové Vánoce, 
protože se člověk může sám o samotě kochat..
Rozdělit dárky,co kam patří..
Některé dárky jsem již ukázala - čtečku, jogurtovač,přívěšky Pandory..
a dneska se pochlubím dalšími skvosty..
jak už mnohé z vás napsaly,
tak i já musela být moc hodná
a za všechny dárky ještě jednou moc děkuji...
dceři, synovi, manželovi,mamce,příbuzným, ale i kamarádkám..

Divím se, že nemládnu:o)),
dostávám tolik kosmetických úžasností..
značku Manufaktura, tak tu já prostě můžu..

nádherné balení- sprchového gelu a tělového mléka..

kuličku na rty eos jsem si moc přála a lesk, tak ten se také hodí

kouzelné kelímky z Oriflamu - úžasné v zimě na rty


novinka z lékárny..krém z konopí..

sprchový gel a tělové mléko - také přímo z lékárny

značku Radox mám také ráda

dárek od švagrové - asi ví, že mi Poděbrady přirostly k srdci:o)

tak masáže také můžu:o))

a spoustu mýdel jsem dostala


tohle italské mýdlo voní přímo božsky..

vonné olejíčky

z dřevěné hvězdy a ze svíčky s nádhernou vůní se nejde neradovat..

a pak nezbytně krásné maličkosti..

nádherný šperk od mé kamarádky

andělka od brášky a švagrové

koníček od sebe:o)

andělský méďa a koník

a tak jako vloni mám velikou radost z nového kalendáře na rok 2015


a pak ještě dárek od kamarádky,ale na ten si nechám samostatný nový příspěvek:o)!Krásnou noc a pěkný začátek nového pracovního týdne..Já už se těším na zážitky mých dětiček ve škole...Ježíšek k nim byl určitě štědrý, tak jako ke mně..A určitě za 14 dní měl spoustu nových zážitků..pojme to vůbec moje hlava?:o))Mějte se krásně..Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.