úterý 6. ledna 2015

ŠIKOVNÉ RUCE


Nejde mi to nenapsat :o)..a nedivte se při mé frekvenci příspěvků:o)..
ale o tohle Vás prostě připravit? To nelze!
 V předminulém příspěvku jsem psala o mé skvělé kamarádce, 
té, od které mám knížku a časopisy.
Tak si představte, 
že ona má neskutečně šikovnou dceru. 
Tak šikovnou, že umí dokonalé cukroví, dorty, a všechno sladké.
Je moc krásná, měla být paní učitelka,
ale vytvořila si kolem sebe úžasně sladký ráj..
Hotový sladký život.
Snad se nebude zlobit, když tu zveřejním její facebookové stránky,
protože jejich výrobky stojí za to vidět.
Moc obdivuji takové krásné zdobení,
protože na to já nemám:o(.
Což mě samozřejmě štve:o)),
tak si ten sladký život jen a jen představuji!


 malá vánoční ochutnávka:o)
 

Není to nádhera..
Jukněte k nim na stránky 
a když jim dáte like,
tak mě potěšíte:o)).
Jak říkám...
ŠIKOVNÉ RUCE!
krásný  sladký večer
Vám Všem
Vaše Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.