neděle 25. ledna 2015

SKÁČU METR VYSOKO!

Samozřejmě, že přeháním,
ale pomyslně ano!
A co je důvod k takovému skoku?
Radost!
Představte si, 
já vyhrála! 
Před chvilkou jsem to zjistila!
Vyhrála jsem v soutěži
u Martinky
na jejím krásném blogu 
Nemůžu tomu ani uvěřit..
Já?
Ale možná, že ten článek, co jsem psala dnes ráno 
se k tomu tak nějak hodil.
Navíc, manžel dnes vylezl ze dveří,
 kde stál soused se sousedkou a chtěl od manžela,
ať je rozsoudí, kdo má pravdu..
Manžel konstatoval, že žena má vždycky pravdu..
Pak mi to doma vyprávěl
a s dovětkem, že u nás to tak samozřejmě neplatí:o)
A já teď žasnu a směju se, že to snad ani není možné..
Vyhrála jsem to a mám to dokonce černé na bílém!
Muži doleva, protože ženy mají vždy pravdu :o))
Možná na tom něco bude, 
i když u nás má VŽDYCKY pravdu manžel.o)!
/zkouška čtení../
Viď, miláčku:o))!



Denisko, moc děkuji 
a Kubíčkovi se odměním:o)..
Krásný večer Všem 
Inka
a zítra prima START...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.