středa 1. dubna 2015

APRÍL

byl pro mě nejděsivější asi před čtyřmi roky.
Představte si, učím pěvecký sbor,
který bývá vždy ráno a končí v půl osmé. 
Scházím ze schodů a proti mně běží dvě holčičky z mé třídy,
tehdy třeťačky a volají :
"Paní učitelko, honem, 
Tobisovi se něco stalo!
Leží venku před školou..
Odhodila jsem všechny věci, které jsem měla  a doslova letěla před školu..
Vzadu u pařezu veliký shluk dětí ode mně ze třídy
a u pařezu leží Tobis, nehýbe se..
Ve mně by se krve nedořezal,
dobíhám, opakuji si , co udělat jako první..
Dojde na oživovací pokusy? ..honí se mi hlavou..
Proboha, odhodila jsem kabelku i s mobilem..
Slyším se křičet, co je mu?
Už jsem u něj...krev, 
zjišťuji očima, co se stalo..
asi upadl, praštil se o pařez..
 křičím, ať někdo rychle běží do sborovny,
ať volají záchranku..
Shýbám se, když chci zjistit, zda dýchá, tak celá třída sborově zařve :
APRÍL!
Zabila bych je, kdybych mohla!!!
Utěšují mě, vidí, jak jsem byla z toho vykulená,
cítí, že to přehnali..
Ještěže jsem odhodila tu kabelku s mobilem..
vždyť já mohla volat záchranku jen tak..
Nemluvím s nimi, dělám na oko naštvanou..
Vlastně jsem byla..
pacholci, takhle mě napálit!
Takhle hazardovat s mým zdravím!
Zas na druhou stranu, takhle úžasně se spolčit a dát se dohromady..
jojo, tahle třída vždycky uměla držet při sobě!
( ostatně jako všechny moje třídy, vždycky skvělé party)
Snaží si mě usmiřovat, omlouvají se, stírají kečup,
holky mě přímo hýčkají..
Nedaruji jim to...
Rozhodně to bude pořádná přednáška..
o tom,
jak jim pak můžu věřit.??!!!
Co když se někdy něco stane
a já si budu myslet, že si dělají legraci..
Prostě o úrazech se legrace nedělá a basta!:o)
Kula jsem pikle, jak jim to vrátím,
ale na nic kloudného jsem nepřišla..
Do smrti na to nezapomenu, jak moc mě vyděsili
a mají to u mě schovaný:o)..
Dnes to jsou šesťáci a já mám ještě tři roky na to,
abych jim to vrátila.
Letos jsem to nestihla!
------
Ještě k jednomu aprílu,
když můj syn chodil asi do čtvrté třídy,
vrátil se domů a byl neskutečně naštvaný.
Ten den jim paní učitelka dala napsat prověrku z matematiky
a když ji celou dopsali,
tak ji paní učitelka vzala, roztrhala a řekla APRÍL.
Pěkně ho to rozzlobilo,
ostatně já bych asi byla taky naštvaná, kdybych se hodinu snažila a k ničemu!
-----
Tak ať už Vás někdo vyvede nebo nevyvede aprílem,
vždycky ať se jedná o legraci,
která pobaví obě strany
a neděsí anebo nenaštve..
Krásný večer!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.