úterý 21. dubna 2015

LEZE NA MĚ

jestli si myslíte, že JARO,
tak jste na omylu..
Leze na mě hnusná, nepříjemná chřipka!
Jak ji odehnat?
Zázvor, čajíky...
a tady jsou moji zaručení pomocníci..
na lepší spánek s plným nosem, 
proti bolesti hlavy, na odřený nos a tak dále..
Však sami víte, co taková chřipka obnáší..
Jen se modlím, aby na mě neskočila s plnou parádou 
a nevzala si s sebou svou kamarádku "horečku",
protože ta mě dokáže opravdu skolit 
a totálně odepsat..
Preventivně jsem dnes snědla misku výborných borůvek,
o kterých jsem se dočetla, že je to prevence jako hrom..
Ovoce, vitamíny, teplo, klid..
určitě bude líp..


Na značku  JUST nedám dopustit.
Věřím na její přírodní léčivé účinky a ještě mě nezklamaly.

 a k tomu tea tree olejíček:o)

Tak mi držte palce, ať ji od sebe odeženu..
moc se snažím..
Krásný den!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.