neděle 19. dubna 2015

NESNÁŠÍM

monitorované telefonní hovory..
Znáte to..
banky, pojištění, půjčky, O2, T-mobile a další a další..
Volají kdykoli
a ať jsem kdekoli..
přejí si chvíli mého času 
a já už dopředu vím, 
že ji nechci dát,
protože nechci měnit paušál, nechci žádnou půjčku, žádné nové pojištění na cokoli
ani žádné další změny..
Nechci přicházet o čas a nechci se nechat monitorovat..
A tak i já ( tak jako oni), mám svou taktiku.
Řídím..
Řídím kdykoli, kdekoli..
Jakmile se oni ozvou, já řídím...
Řídím, když ležím, řídím při obědě, 
řídím, když jdu...
řídím a přiznávám, vědomě lžu!
---------
Nedávno jsem byla u pokladny v supermarketu, 
když se opět ozval telefonát,
který si na chvíli chtěl vypůjčit můj drahocenný čas..
Co myslíte?
Řídila jsem..
Jen pokladní v tu chvíli konsternovaně koukala:o))
zas až tak jsem tentokrát nelhala.
Před sebou jsem přece tlačila košík..:o)
........
Nerada lžu,
kdybych znala všechna ta telefonní čísla,
která mě chtějí monitorovat,
jednoduše bych je odmítla, nepřijala,
ale já je neznám..
Jak dlouho ještě budu řídit?
Nelhala jsem vždycky.
Dříve jsem se snažila vysvětlit, že nic takového nechci, nepotřebuji.
O to to bylo horší. Snažili se mě přesvědčit,
že právě naopak tohle nutně potřebuji, že se vlastně bez toho nedá snad ani žít.
( přeháním), ale nějak podobně to bylo.
Když řídím, rychle se omluví a zavěsí..
Jak snadné, rychlé a pro mě pohodlné..
....
Řízení- moje malá neškodná lež..
snad na ni někdy nedojedu:o)
Krásnou neděli..
Inka



--------
PS: A to mě maminka učila, že kdo lže, tak krade a do pekla se hrabe...
a já to učila své děti..
Není mobil náhodou ďáblův nástroj?:o)))
pevně věřím, že nic víc než toto lhaní nebude:o))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.