čtvrtek 9. dubna 2015

OD ČÍSLA K ČÍSLU

Vzpomínáte si na obrázky, které jste kreslili spojováním čísel.
Jako malá holka jsemje milovala..
od čísla k číslu jela stopa tužky nebo pastelky 
a vznikalo NĚCO
o čem jsem ze začátku ani neměla ponětí, co to bude..
Nedávno jsem na jednom blogu narazila 
na zajímavou knihu 
PORTRÉTY V 1000 TEČKÁCH..
objednala jsem si 20 portrétů v  1000 tečkách..
Musím napsat, že je to úžasné,
ovšem číslíčka jsou velmi malinká..
Celá kniha je ve formátu A3,
ale na stranu je vměstnáno 1000 čísel. 
Naštěstí jsou rozlišeny barevně a pro toho, kdo dobře vidí,
je obrázek dobře čitelný:o).
Dá to trochu práce, 
ale i zábavy 
a výsledek stojí opravdu za to.
Počítám s tím, že si obrázky i zarámuji..
Obsahuje portréty známých světových osobností..
Například Elvis Presley,John Lennon, Michael Jackson, 
Andy Warhol,Van Gogh, Marilyn Monroe,
Mona Lisa a další..
Pro starší děti je to určitě dobrá zábava, pokud by u toho vydržely:o).
Já to snad dokážu:o)..
Mějte krásný den..
já vidím čísla všude:o)
Inka




no, úplně snadné to není..jen ty správné tečky najít:o)

jedno hotové dílo..

a takhle by nakonec měly vypadat všechny portréty..
 Kdo si hraje - nezlobí!
:o)
Jinak na youtube.com je jak tyto obrazy pěkně zarámovat
 a vůbec to nevypadá špatně..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.