sobota 25. dubna 2015

SEDMIKRÁSKY CHUDOBKY


BELLIS PERENNIS





UŽ JAKO MALOU MĚ SEDMIKRÁSKY UČAROVALY..
tehdy jsem napsala tuto básničku..

SEDMIKRÁSKY
Proč děti trhaj sedmikrásky a potom je zahodí,
vždyť samy mluví,
 že jsou krásky
 a na louce se moc hodí.

Když jdeš a potkáš sedmikrásku,
ta ti hned napoví,
proč trhat tuhle hezkou krásku,
vždyť ona chce mít svoji lásku,
vždyť ona chce žít tak jako ty!
----


jó, to byly časy, když jsem tu básničku skládala..
Mohlo mi být tak 13 let..
a celý život jsem měla před sebou..
čekaly mě všechny mé lásky:o)



 Na sedmikrásky nedám dopustit
a dokonce mám dilema..
Chtěla jsem zkusit udělat sedmikráskový med,
ale můžu je vůbec trhat?
Není to proti mému přesvědčení?:o)
co jejich lásky?:o)
Med je prý dobrý,léčivý...
tak nevím...
Už jsem ale nastudovala recepty..
Myslím, že příští týden asi zaměstnám svou vnučku Aničku jako sběračku.
Letos nebude med pampeliškový,
protože ještě máme.
Asi zkusím něco nového..
Vloni to byl med ze smrkových výhonků, 
který je vynikající..



Na louce u chalupy kvete ale i mnoho jiných kytiček..
ale to  příště..
:o)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.