středa 29. dubna 2015

SLUNCE

SI VYBRALO SVOU DAŇ!
To bylo tak....
Po včerejším dni, kdy bylo opravdu počasí, že by psa nevyhnal,
jsem se dnes ráno před výletem pořádně vyzbrojila. 
Vytáhla jsem svou zimní bundu,
kdyby náhodou:o)..
----
Jak už jsem psala, počasí bylo ale nádherné.
Před výstupem na Petřínskou rozhlednu
jsem  bundu dala manželovi, který jel s námi,
aby mi ji pohlídal..
Když jsem zdolala rozhlednu,
tak mi bylo ještě větší teplo:o).
Bundu už jsem si neoblékla
a nechala ji manželovi na tašce.
Ten mi ji pak nesl k autobusu,
ale nedonesl,
což jsme zjistili až při odjezdu.
Bunda se pravděpodobně svezla po tašce dolů
a nikdo si nevšiml,že spadla.
(ještěže se to nestalo mně:o))..
Samozřejmě se stávají daleko horší věci.
Manžela to mrzelo, bylo mi ho líto.
Jemu bylo jasné, že to bude krásný důvod koupit si novou:o).
------
Rozhodně zůstala někde na Strahově..
A já doufám, že její nález někomu udělal radost..


Možná zůstala někde u této zdi:o),
jejíž oprava mě zaujala..
......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.