úterý 21. dubna 2015

STĚŽUJU SI!

asi se něco spiklo proti mým stránkám:o)..
V neděli mi psala Eva, že se nemůže dostat na stránky, že jí to pořád překlikává na Twitter , na nějaké rumunské stránky a že snad i zpoplatněné..
Bouřím se!
Nemám nic s cizími stránkami, už vůbec ne rumunskými..
Nemám nic společného s Twitterem.
Nechci mít nic společného s ničím, co zabraňuje, abyste mohli  můj blog číst..
Dnes odpoledne jsem se zkusila připojit na své stránky z počítače ve škole..
A výsledek?
Dostat se na stránky a nedejbože tam něco přečíst ( to nemluvím o napsání),
bylo nemožné. Okamžitě vyskočilo okno, které mi sdělovalo cosi.. Jakýsi robot mě neustále zdržoval od toho si cokoli přečíst..Proč?
Já nechci žádné nové okno,
ani anglické, ani rumunské, ani americké..
Chci jen zase obyčejně psát a otvírat si svoje stránky bez obtěžujícího zdržování!
To, že ke mně nemůžou psát komentář ti, 
kteří nejsou na Google jsem si už zvykla, i když nechápu, ale budiž..
Ale co je zase tohle?
Počítač nemám zavirován,
jen se mi sem vehementně kdosi cpe!
Co s tím?
Nemáte někdo tušení?
Poradíte?
Jinak vážně moc obdivuji ty z Vás,
které jste vydržely a klikaly a klikaly, až ta obluda z toho mého blogu zmizela 
a pustila vás ke mně..
Možná to může způsobovat Internet Explorer,
nevím, zda se nejedná o chybu prohlížeče?!
Ač si myslím, že se s počítačem kamarádím,
tak s tímhle otravou si vážně nevím rady..
-----
Jakoby nestačilo, že na mě skáčou bacili,
ještě tohle..
přece se takhle nechová chřipkový vir?:o)))
Mějte se krásně 
Inka
PS:  já jsem moooc šťastná, že se to neděje na Vašich blozích.
/( právě jsem zjišťovala, jak se tento tvar píše a přiznám se, že jsem nevěděla, zda blogách nebo blozích.
Blozích je správně!
a je to divný:o))/
a já můžu pročítat Vaše stránky, jak se mi zlíbí.
A že se mi jich líbí mnoho:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.