neděle 12. dubna 2015

VALTICKÉ PODZEMÍ III.

TŘIKRÁT A DOST..
I já se budu držet tohoto hesla a naposledy Vás zavedu do sklípku..
Musím napsat, že bylo veselo, zpívalo se, byl i scénický tanec:o)
a došlo i na divadlo " jednoho herce" 
a to celkem 2x.
Dokonce se hrála i společenská hra..
a k tomu všemu se popíjela výborná jakostní vína.
Jak jsem koukala, tak v největší oblibě byla vína bílá,
převážně Tramín červený a Hibernal..

naposledy ze sklípku Diana









divadlo jednoho herce:o)

můj manžel se oddával hudbě:o), aby nám bylo veselo..



 
i tanečník byl:o)) a ne ledajaký:o)
Co Vám budu psát, to chce vidět a zažít
a my si to užili báječně..
Usínali jsem kolem třetí hodiny 
a před námi byl ještě jeden den na Moravě.
Sobota byla buď plavecká nebo výletní..
Kam byste zařadili mě?:o)
Schválně..plavala jsem v Pasohlávkách v AquaMoravia
nebo jsem se procházela v Mikulově?
Zítra napíšu výsledek:o)..
-----
Já se před chvílí vrátila od vnuček, 
protože jsme slavili naši malou Emičku,
která měla ve středu svátek..
myslím, že jí je to zatím úplně šumafuk:o),
ale dcera udělala výborný dort 
a hezky jsme poseděli a pohráli si..
----------
Navečer si jdu poprvé zase pro krabičky, 
protože potřebuji shodit pár kilo
než zase odletím do Ameriky
a svléknu se do plavek:o)
Krabičková dieta je pro mě ta pravá,
vloni se mi podařilo shodit za 2 měsíce krásných 9 kilo a byla jsem moc spokojená.
Vlastně jím podstatně více než normálně a hlavně jím pravidelně,
což normálně nezvládám.
Tak uvidíme, 
budu vás informovat, 
jak jdou kila dolů:o)
/ tedy pevně doufám!/
------
Mějte krásnou neděli
a zítra vykročte tou správnou nohou 
do nového týdne..
Inka









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.