neděle 13. března 2016

NÁKUP NA ALI

neodolala jsem té cenové nabídce 
a učinila objednávku na Ali Expressu.
Postupně mi chodí malinké balíčky.
jejichž cena je minimální.


10 metrů kytiček za cca 20 Kč

kytičkové knoflíky za cca 18 Kč - 100 ks
a
 dřevěné kytičkové knoflíčky za cca 18 Kč - 100 ks


barevné papírky 
( jsem si myslela)
Jsou to ale malé fotorámečky. Každopádně se hodí :o)
Cena kolem 20 Kč. Je jich celkem 60 různé barvy.
Ale pozor!
Velikost je jen cca 7x5 cm.
/ myslela jsem , že jsou větší/. 
Co bych ale chtěla, že?

a pak ještě výřezy z Fima
opět mě zklamala velikost..
Jsou pidi:o)


určitě se k něčemu hodí..
byly opět za minimální cenu.
Ještě je na cestě několik balíčků s látkami a filcem.
Jsem moc zvědavá, kdy dorazí
a zda budou jako na obrázku. 
Je to taková sázka na nejistotu,
ale občas je risk i zisk..
Tak uvidíme..
Mějte krásné nedělní odpoledne
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.