úterý 22. března 2016

ŠKOLA TVOŘENÍ

Ano, je po jarmarku!
Během dvou hodin bylo skoro všechno prodáno.
Dokonce i moje hnízda,
( na které nebyly čerpány žádné dotace z EU:o))),
se okamžitě prodala 
a kdybych jich měla víc, tak by zmizela z pultu také.
Mám neskutečnou radost, když něco, co nemá žádnou cenu,
dobře vypadá a za velikou cenu se prodá.
Moje hnízda měla hodnotu 
cca 20 Kč za prázdná křepelčí vajíčka,
jinak vše bylo najito 
a zpracováno..
A o tom to je:o)!
To je škola tvoření, kterou jsem prošla před lety.
Měla jsem ve třídě jednu neskutečně šikovnou maminku. 
Ta na co sáhla,
tak jí kvetlo pod rukama.
A to doslova.
Při vyhazování klacků na mě křičela:
" Paní učitelko, proboha, to nevyhazujte,
to bude krásný závěs
a než jsem se nadála,
tak byla úžasná dekorace na světě.
A já koukala!
A učila se.
Měla jsem na to 5 let
a byla to veliká škola:o).
Štěpánko, moc Ti děkuji!
A tak i já nevyhodím žádný klacek a takhle to dopadá..
Tak se podívejte..
Moje hnízda.
( však jsem říkala, kam se hrabou ptáci:o))




 větve jsem nasbírala před domem, když dělali očistu města 
a řezali stromy.









Dovnitř lahve jsem naházela halabala rozbité vaječné skořápky
a dětem se tam líbil zajíček,
tak proč ne:o)
Před domem bude jistě dobře hlídat.
A další výrobek..
Jak říkala Štěpánka,
vezmeš pár větví a je to..
Tak se podívejte...
Taky byly pryč natotata:o))

První se šnečí rodinou..



a druhý husí :o)




Mám radost, že se prodalo:o)
a že se líbilo.
To potěší 
a práce je oceněna.
Jediné, co mám kromě prima pocitu,
jsou bolavé nohy a bolest v zádech:o).
Ježiš, co já teď budu dělat?
Budu zkoušet šít,
moje látky mě moc lákají..
Jestli já bych si neměla otevřít obchůdek na Fleru:o).
To bych mohla tvořit po celý rok..
...
Mějte moc krásný večer
a držte palce..
Bolka hraje hokej
a když zvítězí,
tak se mému manželovi splní veliké přání:o))
a bude zářit štěstím:o)!
/ zatím prohráváme:o(/
---
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.