úterý 18. července 2017

MERUŇKY

z Moravy
a za 40!
Tak to mě dohnalo otočit auto zpátky 
a vypravit se několik kilometrů,
abych mohla zjistit, 
že zavřeli.
Je přesně 15. 25 hodin.
Zavíračka v 15. 30.
Dveře na petlici 
a mě se chce bouchat.
Tolik jsem chtěla ty moravské.
Ano, potkávám u silnic stánkaře.
Meruněk k prodeji spousta.
Jenže u prodejce žádná cedulka.
Pak zastavíte a zeptáte se
a zjistíte, že se vám nechce dát za kilo 90 korun.
Milujeme meruňkové zavařeniny.
Cpeme si je do bílých jogurtů
a olizujeme se až za ušima.
....
Pár zavařenin už jsem udělala.
Jsou nejasného původu.
Z meruňek z Lidlu.
Myslím, že Morava do Lidlu nedodává.
Třeba budu mít ještě štěstí.


Krásné úterý Všem!
Inka
💓
PS: Doletěli dobře a už jsme ve spojení:o)!
Jsem klidná a šťastná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.