úterý 19. září 2017

CHLUBÍM SE

Nedávno jsem našla na skvělém blogu 
u Andrejky
"chlubítka"
Brag Tags.
Mimochodem její blog je plný inspirací.
Doporučuji všem učitelkám nahlédnout!
zdroj Google

Přiznám se, že nikdy předtím jsem o nich neslyšela
a ani je neviděla.
Nadchly mě.
Není totiž vůbec snadné něčím motivovat páťáky,
které rok, co rok zásobuji nějakými soutěžemi.
Věděla jsem,
že je potřeba gradovat,
ale nevěděla jsem jak.
Tohle byla pro mě "bomba".
Moje srdce, srdce dítěte, které kdysi dávno sbíralo vše, co se dalo,
pohledy, obaly od všeho možného, známky, samolepky, odznaky
a mnoho dalšího, zaplesalo.
To je přesně to,
co chci.
Sbírku.
Děti budou sbírat svá "chlubítka", jak je Andrejka nazvala.
Zjistila jsem,
že to není tak úplně snadné
a dlouhou dobu jsem trávila nad různými anglickými stránkami
a hledala volně a zdarma stažitelné brag tags.
Některá jsem našla,
ale bylo potřeba je upravit do češtiny.
Dlouho jsem přemýšlela, za co všechno mohou děti chlubítka dostat.
Musí být především motivační a pro všechny.
Ne každý dosáhne toho, aby by posbíral všechna,
ale některá budou jistě pro všechny.
Třeba kartičky s přáním k svátku
a k narozeninám:o)).
A tak vznikly i kartičky za ochotu, za pomoc, za výzdobu třídy,
 za kamarádský přístup, za dobrou náladu,
za splněné úkoly,
za dobrovolné úkoly atd...
Tak jako Andrejka,
tak i já jsem na Fleru objednala řetízky,
na které si mohou děti své kartičky věšet.
Chlubítka máme každý den na očích.

začínáme,
takže zatím moc kartiček nemáme zasloužených:o)


fotila jsem mobilem,
ve skutečnosti jsou kartičky hezčí:o)



Po večerech vymýšlím nové a nové kartičky.
Ty pak tisknu, laminuji a stříhám.
To k vysvětlení mé blogové absence:o).
Díky kartičce Za výzdobu
se nám ve třídě rozmnožila výstavka dýní:o).


Moc bych si přála,
aby děti sbírání kartiček " chytlo"
a motivovalo je.
..
 Vám přeji krásný  večer
a prima středu.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.